Gå til innhold

Lei av hetsen mot Temu

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her HI;

https://www.aftenposten.no/okonomi/i/Rzap9A/nettbutikken-garnius-har-oppdaget-at-deres-bilder-brukes-til-aa-selge-gensere-paa-temu

Stakkars Temu - de får så dårlig rykte. Ufortjent selvfølgelig. Vi må passe på de som stjeler andres idéer.

Anonymkode: 5a278...9d8

Giftige stoffer, dårlig kvalitet og manipulativ reklame - alt er bare en stor konspirasjon fra de norske myndighetene for å hetse stakkar Temu. 

Anonymkode: 3205b...41e

Fortsetter under...

Her HI;

https://www.aftenposten.no/okonomi/i/Rzap9A/nettbutikken-garnius-har-oppdaget-at-deres-bilder-brukes-til-aa-selge-gensere-paa-temu

Stakkars Temu - de får så dårlig rykte. Ufortjent selvfølgelig. Vi må passe på de som stjeler andres idéer.

Anonymkode: 5a278...9d8

https://www.kk.no/mote/bestilte-kopi-av-egen-genser/82061544
Ikke Temu, men samme kinesiske driten.

Anonymkode: 6d134...6e8

Jeg har aldri påstått at Temu er feilfri. Ei heller at de ikke jukser DE OG. Min påstand er at OGSÅ norske butikker og nettbutikker jukser. Det går BEGGE veier, men det er det ensidige fokuset på hvor jævlige Temu er, jeg er lei. 
Hi

Anonymkode: 8e544...c01

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har aldri påstått at Temu er feilfri. Ei heller at de ikke jukser DE OG. Min påstand er at OGSÅ norske butikker og nettbutikker jukser. Det går BEGGE veier, men det er det ensidige fokuset på hvor jævlige Temu er, jeg er lei. 
Hi

Du tror ikke det hadde vært lurt å gi seg nå? Dette blir bare dummere og dummere. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du tror ikke det hadde vært lurt å gi seg nå? Dette blir bare dummere og dummere. 

Hvorfor? Er det kjedelig å høre fakta? Kan ikke du gi deg? 
Hi

Annonse

Hi

Det er ingenting mot hvor lei vi er.

Hi

Det kan være noe galt med ting kjøpt i norske butikker også, men sannsynligheten er mye mindre. Hvis 1 av 10 produkter fra temu inneholder farlige giftstoffer gjelder det samme kanskje 1 av 10.000 fra norske butikker. I tillegg har du erstatningsrett hvis du skades av produkter som selgeren i Norge viste  ikke holder den standarden de skulle. Det har du ikke for temuvarer (eller det er ekstremt vanskelig å komme gjennom med).

Anonymkode: 2ceea...eb6

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor? Er det kjedelig å høre fakta? Kan ikke du gi deg? 
Hi

Jeg har ikke hørt noe fakta fra deg, kun udokumenterte påstander  

Klart du kan kjøre på, det er jo ren underholdning å se hvor langt du går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...