Gå til innhold

Er Giske leder av Ap om 4-5 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Greit at han har en del tilhengere, men han har også mange som ikke kan fordra han, så å velge han som leder vil gjøre at de  mister veldig mange velgere.

Jeg er en av de som vil forlate partiet om han blir leder.

Anonymkode: 21674...bea

En leder må være samlende. Det er han ikke. Det er ikke Støre heller, for den delen, det er derfor så mange faller fra. Men slesk som han er, og det er han virkelig, mildt sagt!, så er han likevel veldig dyktig politisk. Han har gode poeng, politisk.

Anonymkode: c8b1b...92f

Det håper jeg virkelig ikke. Han har jo tråkket over grensen for flere kvinner på sin vei. Mulig AP ikke vil ha så mange velgere, men at de slipper til Giske gang etter gang er uforståelig for meg. 

Endret av Iiiiik
anonymous7 skrev (25 minutter siden):

Skulle ikke forundre meg i en verden der flertallet av folk liker Trump, Putin, Sylvi Listhaug og Simen Velle. 

Tror du at flertallet i verden liker Trump og Putin? Og Listhaug og Velle??

Anonymkode: 2e938...237

Det håper jeg!

Giske har sikkert gjort ting som kunne vært gjort annerledes, men det partiet har håndtert så mye så dårlig! Dette har vært en maktkamp der flere på toppen (Støre, Tajik, Trettenergstuen, Brenna osv) har sett det som guds gave at det kommer dritt om Giske for å stille sterkere selv. Kjersti Stenseng er helt på viddene og skal bare ha med seg folk som ikke stiller kritiske spørsmål. 

Saken om Giske er veldig skjevt og ensidig fremstilt i media.

Så kan man si hva man vil, men Giske er en utrolig dyktig politiker. Han tørr å tenke annerledes og han tørr å utfordre der det trengs. 

Anonymkode: 3d1b1...e8a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...