Gå til innhold

Jeg fikk masse Karen Blixen julepynt til jul i fjor

Anbefalte innlegg

Jeg er en person som har alt, men jeg virkelig elsker jul.
Til fjor fikk jeg masse Karen Blixen julepynt fra flere personer.
Selv om det ikke hadde snakket sammen fikk jeg bare forskjellig, elsket det ❤️❤️❤️ 

Satt og tenkte på pynting til jul og treet nå, og så kom jeg på det og begynte jeg å glede meg som et lite barn.
Så kom jeg på hvem jeg fikk det av, den fineste av dem alle fikk jeg av min søster.
Min søster som  helt brått og plutselig fikk hjertestans nå i våres og forlot oss så alt for tidlig.

Nå sitter jeg å strigråter igjen.
Savner heller så utrolig mye.

Hvor lang tid vil det ta før men slutter å gråte over den minste ting?

Anonymkode: 2d777...417

Fortsetter under...

Faren min døde for mange år siden og enkelte ting får meg fremdeles til å grine, det kommer jeg nok aldri til å slutte med, men det blir lettere med tiden.

Klem til deg hi :klem:    🧡

Anonymkode: f63cf...f26

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Faren min døde for mange år siden og enkelte ting får meg fremdeles til å grine, det kommer jeg nok aldri til å slutte med, men det blir lettere med tiden.

Klem til deg hi :klem:    🧡

Anonymkode: f63cf...f26

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det kan ta mange år, og høytider som jul og slikt kommer det enda sterke frem. Sender en god klem:klemmer:

Anonymkode: fe812...c28

Tusen takk.

Jeg mistet også min far for en del år siden, men syns det å miste en søster var mye vanskeligere. 

Må bare ta tiden til hjelp,  og kanskje få mannen til å snakke med barna før juletreet skal pyntes om at dersom mamma blir lei seg så er det fordi hun savner tante B.

Anonymkode: 2d777...417

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...