Gå til innhold

Når er det ok å ta med en mann som følge på et julebord?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er det kun dere to som trenger å føle dere komfortable med. Ingen andre bryr seg, vil jeg tro. 

Anonymkode: d27b9...326

Ok. Ble bare litt lei meg. Har hatt et forhold i 3 mnd og han vil ikke ha meg med på julebordet sitt. 

Anonymkode: 2af52...26e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Ble bare litt lei meg. Har hatt et forhold i 3 mnd og han vil ikke ha meg med på julebordet sitt. 

Det er da bare naturlig. Dere er jo nyfødte. Det er altfor tidlig å stille opp med hans venner eller hans kolleger.

Anonymkode: e4c24...aec

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

3 mnd er ikke såååå lenge da. Kan hende han rett og slett har lyst til å drikke med gutta på jobben. Alene. Og det får være greit tenker jeg. 

Anonymkode: 742f8...62d

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da er ikke han komfortabel med det, og det må være greit. Men du har lov til å bli lei deg, bare ikke lag noen stor sak ut av det. Det er i hvert fall mitt tips. 

Anonymkode: d27b9...326

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge bør man hatt et forhold før han tar med seg noen som følge på et julebord? 

Når man vil «involvere» kollegaer i forholdet. Jeg hadde aldri tatt med noen før det hadde gått mye lengre tid enn tre mnd. Sannsynligvis ikke før man er samboere. Ikke før jeg er veldig sikker på at forholdet vil vare. Rett og slett for å unngå både meninger og involvering fra noen man skal ha et profesjonelt forhold med.

Anonymkode: c2183...015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...