Gå til innhold

Hva kjøper du til venninner til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer. Jeg har noen venner som får en liten oppmerksomhet til under 50 kr. Det kan være en god bok fra loppemarked, en sjokolade de liker godt, en svibel eller liknende. Så har jeg et par andre venner jeg pleier å utveksle større gaver med. Det kan være treningstøy, et kurs, en vase som passer inn der de bor eller noe annet jeg tenker de vil bli glade for.

Anonymkode: 438a7...f0d

Annonse

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Kjøper ikke gaver til venninner, kun familie, foreldre, besteforeldre, søsken og en flokk tantebarn pluss mann og egne barn. 

Anonymkode: 926ec...466

Og da tenkte du at svaret ditt var relevant for spørsmålet i overskriften? 🥴

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men i fjor ga jeg bort dette til venninner: en Lykketegning kopp, morsomme lapper og knapper til venninne som strikker mye, en teit og på kanten kalender, sjokolade/lys/servietter og til den siste som er min bestevenninne lunsj med meg på en spesifikk cafe i byen.

Anonymkode: d4b25...67b

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vi gir ikke gaver. Alle hadde nok å stresse med, men prøver å treffes en gang på nyåret da.

Anonymkode: 45d6d...c7d

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Kjøper ikke gaver til venninner, kun familie, foreldre, besteforeldre, søsken og en flokk tantebarn pluss mann og egne barn. 

Anonymkode: 926ec...466

Dette har da ingen interesse for noen i denne tråden. 

Anonymkode: 45b7c...29c

Annonse

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Det varierer. Jeg har noen venner som får en liten oppmerksomhet til under 50 kr. Det kan være en god bok fra loppemarked, en sjokolade de liker godt, en svibel eller liknende. Så har jeg et par andre venner jeg pleier å utveksle større gaver med. Det kan være treningstøy, et kurs, en vase som passer inn der de bor eller noe annet jeg tenker de vil bli glade for.

Anonymkode: 438a7...f0d

Gave til under 50kr? Det er jo bare tull. Hvorfor ikke kutte ut å gi gaver isteden? 

Anonymkode: f2cf3...d88

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Gave til under 50kr? Det er jo bare tull. Hvorfor ikke kutte ut å gi gaver isteden? 

Anonymkode: f2cf3...d88

Det er jo absolutt ikke tull, hvis man klarer å finne noe som blir satt pris på som koster så lite, er det jo helt genialt! Jeg hadde blitt glad for alle disse tingene som viser at giveren hadde hatt nettopp MEG i tankene. 

Endret av hysterika

Vi er tre nære venninner, ble for noen år siden enige om at gaven til hverandre er at vi går ut og spiser på en litt "fin" restaurant. Til dem og til litt mer perifere venninner skal jeg i år gi rognebærgele og hjemmelaget konfekt. 

Vi har gjort det samme som Iiiiik. Vi går ut en kveld og spiser og koser oss sammen. Første gangen i år at vi gjør det sånn. Før har de gjerne fått ei flaske vin, god håndkrem, hjemmestrikka et eller annet eller god konfekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...