Gå til innhold

Hva får mannen/samboeren/kjæresten deres til jul i år?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt på en ting, men så viser det seg av den tingen er mye billigere enn jeg trodde den ville være, så tenker at jeg kanskje skal gi han en ekstra ting, men er helt tom for ideer.
Så kan dere gi meg litt inspirasjon ved å fortelle meg hva dere skal gi deres mann/samboer/kjæreste til jul i år?

Anonymkode: 897d1...57c

Fortsetter under...

Joggebukse i ullfrotte fra Janus.

Ladeplate til mobilen, som kan ligge på pulten hans, så telefonen lader uten at han trenger tenke på det.

Som tullegave, boka "52 ting å lære mens du er på do". En sånn liten faktabok med rare fakta til å ha på do.

Fra nissen på loftet, sokker og boxer. (Alle i huset på sokker og underbukser fra "nissen på loftet".

Fra ungene får han den nye lokale utgaven av Monopol spillet. Det blir vel gitt ut jevnlig i veldig mange av landets byer og solgt til inntekt for div idrettsklubber. Ungene gleder seg til å spille monopol med lokale gatenavn med pappa i juleferien.

Vi har ikke så stor familie, så vi pleier kjøpe noen gaver til hver så det blir litt under treet. Ikke så veldig mange gaver utenfra.

Anonymkode: 40807...61d

Annonse

Annonse

Det eneste jeg har kommet på til nå er boxere fra comfyballs - det får han påfyll av hver jul. 

Men ellers er jeg blank. Vurderer airpods, treningstøy, ullundertøy feks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...