Gå til innhold

Er dette noe man bare sier når man har sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MissSaigon skrev (26 minutter siden):

Det kan du jo aldri vite helt sikkert. Du har et valg om du vil stole på han eller ikke. 

Han virker så oppriktig når vi snakker sammen. Da er det så koselig. Men så er det noe med magefølelsen min etterpå.. dagene i mellom vi treffes 

Anonymkode: 85434...788

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Han virker så oppriktig når vi snakker sammen. Da er det så koselig. Men så er det noe med magefølelsen min etterpå.. dagene i mellom vi treffes 

Da har du ett av to valg, følg følelsene dine eller følg fornuften din.

Anonymkode: bdc0d...43c

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis ikke du har baller nok til å være i et forhold ville jeg latt det være. Du ødelegger jo bare dette. 

Anonymkode: f9db5...cc3

Er ikke snakk om et forhold!  Men bare sex. Baller får jeg aldri!

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Er ikke snakk om et forhold!  Men bare sex. Baller får jeg aldri!

Hvis det kun er snakk om sex og ikke følelser for den andre, så spiller det vel ingen rolle om han bare har seg med deg eller om han dypper litt her og der?

Anonymkode: f4dea...1ff

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis det kun er snakk om sex og ikke følelser for den andre, så spiller det vel ingen rolle om han bare har seg med deg eller om han dypper litt her og der?

Anonymkode: f4dea...1ff

Er jeg som har følelser. Og er redd jeg blir såret. Dumt å være trofast til en som jeg mister snart (aner jo ikke hva han tenker..om hvor lenge dette holder)

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er jeg som har følelser. Og er redd jeg blir såret. Dumt å være trofast til en som jeg mister snart (aner jo ikke hva han tenker..om hvor lenge dette holder)

Men hvorfor utsetter du deg for dette? Å bli brukt bare for sex når du ønsker mer må være fælt. 

Anonymkode: d96c7...2dd

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor utsetter du deg for dette? Å bli brukt bare for sex når du ønsker mer må være fælt. 

Anonymkode: d96c7...2dd

Jeg har liksom tenkt at det kanskje blir noe mer etterhvert. Har og tenkt at jeg ikke har tid til kjæreste. (Har ikke det)

Men når jeg først har fått følelser og blir lei meg når jeg sjeldent hører fra han så er det egentlig ikke godt. Og han aldri prioriterer meg... jeg gjør det med han. 

Annonse

Anonym bruker skrev (På 27.11.2024 den 22.29):

Har ikke du kjæreste da? Eller bare troller du i andre tråder? 

Anonymkode: 2c34b...e80

Har ikke kjæreste. Men er gift. Men er ferdig med han 

Anonym bruker skrev (På 27.11.2024 den 20.03):

Jeg har liksom tenkt at det kanskje blir noe mer etterhvert. Har og tenkt at jeg ikke har tid til kjæreste. (Har ikke det)

Men når jeg først har fått følelser og blir lei meg når jeg sjeldent hører fra han så er det egentlig ikke godt. Og han aldri prioriterer meg... jeg gjør det med han. 

Jaja, du bringer det på deg selv, da får du stå i det uten å sutre.

Anonymkode: 5c0b7...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...