Gå til innhold

Kalendergave skole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må da være verdens enkleste oppgave. Gå på en lekebutikk, Nille, Normal, Europris +++ og kjøp noe julepynt eller annet småtterier. Jeg aner ikke hva et Donaldblad koster i 2024, men om det er innafor prisen er jo det også et tips. 

Anonymkode: 92c30...12a

Vi har pleid å ta en tur innom en slik butikk som den over nevner f.eks. Normal. Der har de mye greier til under femti. Man kan kjøpe ting til skolen (en kul blyant, kule viskelær etc), en liten sparegris, et lite spill, en jojo, en kul refleks osv. Det er plenti med småting til under 50 kroner. 

Anonymkode: 4bb2e...44b

På Skeidar er det 50% på alle julepynt denne uka, og de har mange gøyale julekuler. Det har de også på f.eks Plantasjen, Dollar Store o.l steder du kan kjøpe bare en kule. Kjøp en julekule formet som f.eks en hamburger eller noe annet morsomt.

Anonymkode: 0caa4...c62

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det må da være verdens enkleste oppgave. Gå på en lekebutikk, Nille, Normal, Europris +++ og kjøp noe julepynt eller annet småtterier. Jeg aner ikke hva et Donaldblad koster i 2024, men om det er innafor prisen er jo det også et tips. 

Anonymkode: 92c30...12a

Jeg syns ikke der var så enkelt i år. Har alle de butikkene der. Har handla loddgaver og kalendergaver i mange år.  Men tenker kanskje julepynt. Takk for svar. 😊😊 

Anonymkode: 11f55...ae8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi har pleid å ta en tur innom en slik butikk som den over nevner f.eks. Normal. Der har de mye greier til under femti. Man kan kjøpe ting til skolen (en kul blyant, kule viskelær etc), en liten sparegris, et lite spill, en jojo, en kul refleks osv. Det er plenti med småting til under 50 kroner. 

Anonymkode: 4bb2e...44b

Takk for svar. 😊 Ja. Jeg vet. Nå begynner de å bli store, så de har blitt litt vanskeligere å kjøpe til syns jeg. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

På Skeidar er det 50% på alle julepynt denne uka, og de har mange gøyale julekuler. Det har de også på f.eks Plantasjen, Dollar Store o.l steder du kan kjøpe bare en kule. Kjøp en julekule formet som f.eks en hamburger eller noe annet morsomt.

Anonymkode: 0caa4...c62

Det er gøy. Takk. 😊

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Takk for tips. 😊😊 Dette blir loddgave ihvertfall. Og minst én til meg sjæl. 

Annonse

Carmen00 skrev (3 timer siden):

Kjøpte en gøy såpe på normal. Den skal visstnok spille en julesang når en trykker for å få såpe.

Den passer både gutter og jenter + alle aldersgrupper😃

Kan du legge inn bilde av den? Jeg vil og ha en sånn en 😅

Anonymkode: dfa88...e69

Skal ikke kuppe tråden, men da jeg gikk i 3. klasse tok jeg med en hallokitty såpekopp og en refleks. Skulle være gave for 10 kr. Jeg var syk den dagen en gutt i klassen trakk denne gaven. Da jeg kom på skolen igjen hadde lærer tatt pakken og pakket den inn med et annet papir og skrev navnet mitt på alle lappene i bollen. Jeg ble da selvsagt trekt og åpnet opp min egen gave. På toppen av alt måtte jeg stå fremme ved kateteret og bli kjeftet ut av læreren om at dette var den dummeste og styggeste gava, og hvor lei seg gutten som fikk den ble. Jeg sto bare å gråt. 
Det var så mye sykt med denne læreren! Jeg glemmer det aldri. Dette var i 1989-1990 rundt der. Ville bare dele. 
Så mitt tips er å kjøpe noe som passer til både gutter og jenter 

Anonymkode: 8bf58...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...