Anonym bruker Skrevet 26. november #1 Del Skrevet 26. november Kvinne 40 og tenåringsmor. Snill, omsorgsfull og ei bra dame. Men har en rettferdighetssans som ikke er sunn. Jeg takler ikke folk som sprer rykter og shit, lyver og utspekulerte folk. Da agerer jeg følelsesmessig og mister det. Følelsene ligger utenpå kroppen om noen skyter fra siden for å hevne seg eller vil være jævlig. Da tar jeg det opp, og taper egentlig ansikt da jeg blir usaklig og det koker. Jeg bør roe det helt ned, sove på ting før jeg tar det opp. En lærer på en skolen har satt ut rykter om mitt barn. Stygge, ekskluderende, skadelige rykter. Lærer har fortalt dette til elever. Jeg har mest lyst å dra opp på skolen og snakke med den læreren, men det går ikke. Kommer ingen vei. Jeg kontaktet skolesjefen og informerte henne om dette og fikk da til svar at jeg bare måtte snakke med læreren å «ordne opp» ordne opp med en lærer på en skole der mitt barn ikke engang er elev?? Det er jo skolesjefen sin rolle å ta tak i lærere som snakker dritt om barn til andre barn? Kanskje jeg overreagerer? Men jeg tåler så dårlig når en voksen ansatt i en lærerstilling snakker stygt om mitt barn på skolen til andre elever. Skolesjefen virker til å blåse det litt bort. Vi får bare leve i et samfunn med drittsekker da, der ingen bør ta opp ting, la folk gjøre som de vil. Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november #2 Del Skrevet 26. november Snakke med statsforvalter? Si til skolesjef at du går til avisa hvis han ikke gjør noe? Angrer på at jeg ikke tok saken videre . Læreren her mobbet jenta vår. Helt utrolig historie.4 tunge år. Fått unnskyldninger etterpå. Men da jeg prøvde å si at nok er nok, ble vi meldt til barnevernet. Skolen herset med meg så til de grader. Når det gjelder denne episoden må du kjøre på. ❤️ Anonymkode: 1c6b0...821 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. november #3 Del Skrevet 26. november Det bærer jo galt avsted i det øyeblikket det er «alle andres feil» at du mister det. Så ja, jeg vil si du har et sinneproblem. Og muligens et problem med å oppfatte at virkeligheten kan se annerledes ut fra annet ståsted enn ditt. Anonymkode: 02fb5...807 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #4 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Det bærer jo galt avsted i det øyeblikket det er «alle andres feil» at du mister det. Så ja, jeg vil si du har et sinneproblem. Og muligens et problem med å oppfatte at virkeligheten kan se annerledes ut fra annet ståsted enn ditt. Anonymkode: 02fb5...807 Jeg er så lei folk som ikke gjør jobben sin, når det går utover meg. er det min feil at lærer snakker dritt om elever? Min er ikke den eneste. Jeg mister det på den måten at jeg blir rasende, og det er fordi jeg må bygge opp igjen barnet mitt som er lei seg. Gang etter gang. Problemet mitt etter å ha hatt en laaang prat med mannen min i kveld er at jeg selv er profesjonell, omsorgsyrke, samvittighetsfull, lojal, snill og rettferdig. Min feil er at jeg forventer at andre også har samme egenskaper som meg. Gang på gang blir jeg sint, såret og lei meg når jeg oppdager at folk er møkk! Jeg må lære meg at folk har en fasade utad og ikke bli lurt av den og være så naiv som jeg er. Da unngår jeg å bli sint og lei meg. Men likevel klarer jeg ikke det Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #5 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Snakke med statsforvalter? Si til skolesjef at du går til avisa hvis han ikke gjør noe? Angrer på at jeg ikke tok saken videre . Læreren her mobbet jenta vår. Helt utrolig historie.4 tunge år. Fått unnskyldninger etterpå. Men da jeg prøvde å si at nok er nok, ble vi meldt til barnevernet. Skolen herset med meg så til de grader. Når det gjelder denne episoden må du kjøre på. ❤️ Anonymkode: 1c6b0...821 Lærere har så sterkt ansettelsesvern at de kan gjøre som de vil. Så bruker de makten sin med barnevern i retur? Fy faen! Men husk at barnevernet er vant til at ressurssterke foreldre som står opp mot skolen og stiller kritiske spørsmål blir sett på som «vanskelig» som mor blir man selvfølgelig veldig påvirket følelsesmessig når urett skjer mot barna våre. Om elektrikeren gjør feil, eller ikke kommer til avtalt tid? Irriterende, men man mister det ikke på samme måte. Må være morsomt å være lærer når man ikke har yrkesstolthet og er så liten at man må mobbe barn. Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #6 Del Skrevet 27. november Tja, du har nok litt utfordring med impulskontroll. At du kjenner sterk rettferdighetssans forsterker det en del, men slik er jeg også, selv om jeg aldri farer opp uansett hvor provoserende det er. Det er mulig å holde seg rolig, selv om det dirrer på innsiden. Noen tips. Sov alltid på det først. Skriv Mail, la noen lese gjennom eller bruk ChatGPT til å formulere det litt «mildere», før du sender. Ofte føler man veldig behov for å forklare og forsvare, men det ender dessverre med digresjon og avsporing. Det er dette du må øve på. Holde fokus på saken, ikke la deg avlede av slike manøver. Tror du gjør lurt i å ta dette skriftlig så langt det er mulig, da kan du sove på det og få litt hjelp til formulering før du sender ut noe. Sånn sett er du en drøm for folk som bruker retorikk bevisst for å undergrave andre, for du biter rett på når du blir sint og den egentlige saken forsvinner i frustrasjon. Anonymkode: 69030...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #7 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Tja, du har nok litt utfordring med impulskontroll. At du kjenner sterk rettferdighetssans forsterker det en del, men slik er jeg også, selv om jeg aldri farer opp uansett hvor provoserende det er. Det er mulig å holde seg rolig, selv om det dirrer på innsiden. Noen tips. Sov alltid på det først. Skriv Mail, la noen lese gjennom eller bruk ChatGPT til å formulere det litt «mildere», før du sender. Ofte føler man veldig behov for å forklare og forsvare, men det ender dessverre med digresjon og avsporing. Det er dette du må øve på. Holde fokus på saken, ikke la deg avlede av slike manøver. Tror du gjør lurt i å ta dette skriftlig så langt det er mulig, da kan du sove på det og få litt hjelp til formulering før du sender ut noe. Sånn sett er du en drøm for folk som bruker retorikk bevisst for å undergrave andre, for du biter rett på når du blir sint og den egentlige saken forsvinner i frustrasjon. Anonymkode: 69030...c15 Jeg har faktisk ikke mistet det i en situasjon der jeg har klikket på noen. Det er mer inni meg det dirrer. Men har kanskje lett for å ta en tlf her og der og sende inn klage. Jeg ble skjelt ut av en lærer som var frekk og ufin mot meg og barnet mitt. Da holdt jeg på å miste det helt, holdt meg helt rolig og saklig og tok barnet mitt og gikk like før jeg kunne ha mistet det. Det er jeg ekstremt glad for. For det ble et himla oppstyr i etterkant da jeg la inn klage på læreren. Hun mistet det helt og jeg var rolig. Hun som fikk konsekvensene Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #8 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har faktisk ikke mistet det i en situasjon der jeg har klikket på noen. Det er mer inni meg det dirrer. Men har kanskje lett for å ta en tlf her og der og sende inn klage. Jeg ble skjelt ut av en lærer som var frekk og ufin mot meg og barnet mitt. Da holdt jeg på å miste det helt, holdt meg helt rolig og saklig og tok barnet mitt og gikk like før jeg kunne ha mistet det. Det er jeg ekstremt glad for. For det ble et himla oppstyr i etterkant da jeg la inn klage på læreren. Hun mistet det helt og jeg var rolig. Hun som fikk konsekvensene Anonymkode: e8631...0cb Opplever du ofte at lærere og andre er frekke med deg og barna dine? Anonymkode: 2ede4...31e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #9 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har faktisk ikke mistet det i en situasjon der jeg har klikket på noen. Det er mer inni meg det dirrer. Men har kanskje lett for å ta en tlf her og der og sende inn klage. Jeg ble skjelt ut av en lærer som var frekk og ufin mot meg og barnet mitt. Da holdt jeg på å miste det helt, holdt meg helt rolig og saklig og tok barnet mitt og gikk like før jeg kunne ha mistet det. Det er jeg ekstremt glad for. For det ble et himla oppstyr i etterkant da jeg la inn klage på læreren. Hun mistet det helt og jeg var rolig. Hun som fikk konsekvensene Anonymkode: e8631...0cb Nå forstår jeg ikke helt. Hva legger du i at du mister det, det koker, blir usaklig og taper ansikt egentlig? Hvis du er rolig og saklig. Anonymkode: 69030...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #10 Del Skrevet 27. november Du virker i hvert fall utrolig slitsom. Tipper du er en av disse som leter etter feil hos andre, tolker alt i verste mening og klager over alt du kan finne på. Anonymkode: c18b0...52a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #11 Del Skrevet 27. november Jeg tipper - ut fra hvordan du ordlgger deg - at denne saken har flere sider. Anonymkode: a3d36...99e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #12 Del Skrevet 27. november Jeg vil absolutt si at du har et problem ja. Anonymkode: dfdb5...394 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #13 Del Skrevet 27. november Hvordan kjenner læreren på en annen skole datteren din? Veldig merkelig at en lærer skal baksnakke en elev på en annen skole....? Og hvordan vet du hva han/hun har sagt?? Anonymkode: 55f70...045 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #14 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan kjenner læreren på en annen skole datteren din? Veldig merkelig at en lærer skal baksnakke en elev på en annen skole....? Og hvordan vet du hva han/hun har sagt?? Anonymkode: 55f70...045 Barnet mitt gikk på denne ungdoms skolen, men går nå på videregående. Så ja læreren kjenner barnet mitt. Jeg vet dette fordi elever har fortalt dette til mitt barn. Jeg har også selv snakket med en av elevene som er venn med mitt barn da hen var på besøk hos oss, og fortalte oss dette. Kan du ikke heller forholde deg til det jeg skriver fremfor å spekulere? Trenger jeg å forklare alle detaljer? Er det ikke nok med at jeg skriver at lærer baksnakker og at det er funnet ut av, uten at jeg trenger å overbevise? Og ja, det finnes kjipe voksne Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #15 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Opplever du ofte at lærere og andre er frekke med deg og barna dine? Anonymkode: 2ede4...31e Jeg opplevde enkelte voksne på ungdomsskolen som svært uprofesjonell. Dette er en dårlig skole, mange foreldre har opplevd samme, og flere opplever samme nå. Det blir ikke bedre der, selv om mange klager fra mange. Barnet mitt går nå på videregående og har der fantastiske lærere, kunne ikke fått gitt de nok skryt! Lærere som heier på elevene og vil de skal lykkes. Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #16 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg tipper - ut fra hvordan du ordlgger deg - at denne saken har flere sider. Anonymkode: a3d36...99e En sak har alltid to sider, noen som forteller sannheten og noen som benekter det Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #17 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du virker i hvert fall utrolig slitsom. Tipper du er en av disse som leter etter feil hos andre, tolker alt i verste mening og klager over alt du kan finne på. Anonymkode: c18b0...52a Jeg tipper du er den brukeren her inne som alltid skal korsfeste hi og alltid komme med oppgulp og stikk. Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november #18 Del Skrevet 27. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nå forstår jeg ikke helt. Hva legger du i at du mister det, det koker, blir usaklig og taper ansikt egentlig? Hvis du er rolig og saklig. Anonymkode: 69030...c15 Jeg blir veldig følelsesmessig opprørt og forbanna. Blir rasende. Men gjør ikke noe med det, annet enn å plage meg selv. Jeg er ikke den som sier fra så lett, men enkelte ting sier jeg fra om når det gjelder uakseptabel oppførsel som skader andre. Jeg har opplevd mange ganger at ting ikke har vært på stell der min forelder bor (pleiehjem) men som oftes skifter jeg på skitne klær, tømmer kateterposen, klipper lange «klør» på tærne, og vasker avføring som er tilgriset på sengehesten. Jeg forstår at pleiere løper beina av seg og har stort arbeidspress, så jeg tar unna det jeg ser er behov for uten å si noe om det. Min forelder er trygg og har det bra der, og får godt stell. Noen ganger har jeg nevnt ting men da ordlegger jeg meg på den måten at jeg påpeker noe uten å legge skyld på de, at det like gjerne kan være min forelder som har rotet bort brillene sine. Men at de kan passe litt på. Der er det kun folk som gjør sitt aller beste. Når en lærer snakker dritt om andre barn så er det ikke «sitt beste» men ondskap. Da blir det noe annet Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november #19 Del Skrevet 28. november Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg tipper du er den brukeren her inne som alltid skal korsfeste hi og alltid komme med oppgulp og stikk. Anonymkode: e8631...0cb Så så. Ingen grunn til å bli krenket. Hi innrømmer jo selv at hun koker og blir usaklig, og ber om tilbakemeldinger. Mitt innrykk er at hi er av denne personlighetstypen som er opphavet til uttrykket «Karen». Vi kjenner alle typen: selvrettferdig og finner alltid feil hos andre. Trekker konklusjoner om at andre er fæle og dumme på veldig tynt grunnlag. Anonymkode: c18b0...52a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november #20 Del Skrevet 28. november Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg blir veldig følelsesmessig opprørt og forbanna. Blir rasende. Men gjør ikke noe med det, annet enn å plage meg selv. Jeg er ikke den som sier fra så lett, men enkelte ting sier jeg fra om når det gjelder uakseptabel oppførsel som skader andre. Jeg har opplevd mange ganger at ting ikke har vært på stell der min forelder bor (pleiehjem) men som oftes skifter jeg på skitne klær, tømmer kateterposen, klipper lange «klør» på tærne, og vasker avføring som er tilgriset på sengehesten. Jeg forstår at pleiere løper beina av seg og har stort arbeidspress, så jeg tar unna det jeg ser er behov for uten å si noe om det. Min forelder er trygg og har det bra der, og får godt stell. Noen ganger har jeg nevnt ting men da ordlegger jeg meg på den måten at jeg påpeker noe uten å legge skyld på de, at det like gjerne kan være min forelder som har rotet bort brillene sine. Men at de kan passe litt på. Der er det kun folk som gjør sitt aller beste. Når en lærer snakker dritt om andre barn så er det ikke «sitt beste» men ondskap. Da blir det noe annet Anonymkode: e8631...0cb Jeg klarer ikke å få tak i hvordan du egentlig reagerer, for beskrivelsen i HI kontra her er så forskjellig. Å bli provosert, sint, oppgitt. Det er helt normale følelser når en opplever ansvarsfraskrivelse og uredeligheter. Det er prisen av å ikke bli likegyldig. Personlig har jeg opplevd flere saker som har vært både grove lovbrudd og direkte løgn for å dekke over lovbrudd. Min største frustrasjon i den saken var systemet. Ikke at det eksisterer et rasshøl her og der. Det er ingen fungerende mottiltak i samfunnet, hvilket innebærer at noe som er opplagt ulovlig, mister helt sin effekt når det ikke eksisterer kapasitet til å korrigere adferden. Jeg har vært utrolig frustrert over det, fordi jeg ønsker et godt samfunn som ivaretar grunnleggende rettigheter. Anonymkode: 69030...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 28. november #21 Del Skrevet 28. november Anonym bruker skrev (På 26.11.2024 den 23.24): Kvinne 40 og tenåringsmor. Snill, omsorgsfull og ei bra dame. Men har en rettferdighetssans som ikke er sunn. Jeg takler ikke folk som sprer rykter og shit, lyver og utspekulerte folk. Da agerer jeg følelsesmessig og mister det. Følelsene ligger utenpå kroppen om noen skyter fra siden for å hevne seg eller vil være jævlig. Da tar jeg det opp, og taper egentlig ansikt da jeg blir usaklig og det koker. Jeg bør roe det helt ned, sove på ting før jeg tar det opp. En lærer på en skolen har satt ut rykter om mitt barn. Stygge, ekskluderende, skadelige rykter. Lærer har fortalt dette til elever. Jeg har mest lyst å dra opp på skolen og snakke med den læreren, men det går ikke. Kommer ingen vei. Jeg kontaktet skolesjefen og informerte henne om dette og fikk da til svar at jeg bare måtte snakke med læreren å «ordne opp» ordne opp med en lærer på en skole der mitt barn ikke engang er elev?? Det er jo skolesjefen sin rolle å ta tak i lærere som snakker dritt om barn til andre barn? Kanskje jeg overreagerer? Men jeg tåler så dårlig når en voksen ansatt i en lærerstilling snakker stygt om mitt barn på skolen til andre elever. Skolesjefen virker til å blåse det litt bort. Vi får bare leve i et samfunn med drittsekker da, der ingen bør ta opp ting, la folk gjøre som de vil. Anonymkode: e8631...0cb Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg har faktisk ikke mistet det i en situasjon der jeg har klikket på noen. Det er mer inni meg det dirrer. Men har kanskje lett for å ta en tlf her og der og sende inn klage. Jeg ble skjelt ut av en lærer som var frekk og ufin mot meg og barnet mitt. Da holdt jeg på å miste det helt, holdt meg helt rolig og saklig og tok barnet mitt og gikk like før jeg kunne ha mistet det. Det er jeg ekstremt glad for. For det ble et himla oppstyr i etterkant da jeg la inn klage på læreren. Hun mistet det helt og jeg var rolig. Hun som fikk konsekvensene Anonymkode: e8631...0cb Du beskriver jo reaksjonsmønsteret ditt helt forskjellig i disse to innleggene. Hva er det som stemmer, er du hissig og "mister det", eller er du rolig og saklig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november #22 Del Skrevet 28. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så så. Ingen grunn til å bli krenket. Hi innrømmer jo selv at hun koker og blir usaklig, og ber om tilbakemeldinger. Mitt innrykk er at hi er av denne personlighetstypen som er opphavet til uttrykket «Karen». Vi kjenner alle typen: selvrettferdig og finner alltid feil hos andre. Trekker konklusjoner om at andre er fæle og dumme på veldig tynt grunnlag. Anonymkode: c18b0...52a Det er hi du siterer. Anonymkode: c2ac5...47e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november #23 Del Skrevet 28. november Hvis du blir sint inni deg, men klarer å holde deg saklig og rolig utad, vil jeg ikke si du har et sinneproblem. Det er normalt å bli sint når man opplever urett mot barna sine, det er når man kjefter, blir usaklig tilbake og i verste fall tyr til vold, man har et sinneproblem. Anonymkode: 069e2...0d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november #24 Del Skrevet 28. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er hi du siterer. Anonymkode: c2ac5...47e Da ble det jo enda morsommere. Anonymkode: c18b0...52a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november #25 Del Skrevet 28. november Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hvis du blir sint inni deg, men klarer å holde deg saklig og rolig utad, vil jeg ikke si du har et sinneproblem. Det er normalt å bli sint når man opplever urett mot barna sine, det er når man kjefter, blir usaklig tilbake og i verste fall tyr til vold, man har et sinneproblem. Anonymkode: 069e2...0d2 Nei nei, har aldri tydd til vold eller vært i nærheten av det. Men jeg kan bli veldig sint og forbanna om jeg opplever at voksne er drittsekker mot mitt barn. Det plager mest meg selv, for det går flere dager før jeg klarer å sette meg ned å skrive en saklig mail. Jeg har tatt en tlf i affekt og vært forbanna. Dette er ikke lurt, da det ikke kommer godt ut av det. Men jeg er såpass naiv at jeg tenker folk har gode intensjoner. Da jeg skjønte at jeg har med en drittsekk å gjøre, så måtte jeg tenke nytt. Hele saken endte med at jeg vant over skolen med Statsforvalteren i ryggen, der skolen fikk total slakt på alle punkter. Jeg tåler at mennesker kan gjøre feil, og jeg er ganske tålmodig, men det kommer til en viss grense. Når det blir løgner, sletting av dokumenter, og lureri kommer krigeren i meg frem. Når det går ut over eget barn som blir skadelidende så vekker det emosjoner hos alle foreldre. jeg forstår nå at det finnes folk også i skole yrket som er psyko. Jeg ser spillet og ser også at referater de skriver er til deres fordel der de utelukker viktige elementer. De vil komme best ut av det. Vi hadde heldigvis kloke instanser i ryggen som både kjenner til skolen fra andre saker og som vet dette er klassisk fra skoler. Anonymkode: e8631...0cb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451136-har-jeg-sinne-problem/#findComment-150160542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå