Gå til innhold

Lave støvletter som er trange å få på…

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg noen utrolig fine lave støvletter, de er fôret med skinn, ganske glatt og mykt. Jeg trodde derfor at det ikke skulle være noe problem å ta dem på, men det er for mye friksjon over vristen liksom, så føttene glir liksom ikke ned i støvelen. Har dere noen gode tips? Jeg har prøvd med glatte strømper, men det eneste som har vært ok er bar hus og det er liksom ikke aktuelt å gå med bare føtter i støvlettene ( jeg gjør det med uggs, men disse har jo ikke pels). Nå lurer jeg på å legge et lag glatt tape eller noe der hvor det liksom henger? 
Og ja, de er store nok. 

Anonymkode: 598d2...1dc

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Bare føtter er eneste tipset jeg har, har et par chelsea boots som er så trange umulig å få på med sokker eller strømpebukse, får de kun på barfot

Anonymkode: 5cc87...d6a

Ah. Ja ja . Jeg får vel bare gjøre det i begynnelsen. Det er litt strikk i skaftet liksom så de vil vel gjerne vise seg ut litt etter hvert? Ganske nye nå.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ah. Ja ja . Jeg får vel bare gjøre det i begynnelsen. Det er litt strikk i skaftet liksom så de vil vel gjerne vise seg ut litt etter hvert? Ganske nye nå.

Ja det vil jeg tro, skinn utvider seg jo

Anonymkode: 5cc87...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...