Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg noen utrolig fine lave støvletter, de er fôret med skinn, ganske glatt og mykt. Jeg trodde derfor at det ikke skulle være noe problem å ta dem på, men det er for mye friksjon over vristen liksom, så føttene glir liksom ikke ned i støvelen. Har dere noen gode tips? Jeg har prøvd med glatte strømper, men det eneste som har vært ok er bar hus og det er liksom ikke aktuelt å gå med bare føtter i støvlettene ( jeg gjør det med uggs, men disse har jo ikke pels). Nå lurer jeg på å legge et lag glatt tape eller noe der hvor det liksom henger? 
Og ja, de er store nok. 

Anonymkode: 598d2...1dc

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Bare føtter er eneste tipset jeg har, har et par chelsea boots som er så trange umulig å få på med sokker eller strømpebukse, får de kun på barfot

Anonymkode: 5cc87...d6a

Ah. Ja ja . Jeg får vel bare gjøre det i begynnelsen. Det er litt strikk i skaftet liksom så de vil vel gjerne vise seg ut litt etter hvert? Ganske nye nå.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ah. Ja ja . Jeg får vel bare gjøre det i begynnelsen. Det er litt strikk i skaftet liksom så de vil vel gjerne vise seg ut litt etter hvert? Ganske nye nå.

Ja det vil jeg tro, skinn utvider seg jo

Anonymkode: 5cc87...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...