Gå til innhold

Julegavetips gutt 15 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er sånn julegaveinnsamling, slik at barn som kommer fra familier med dårlig råd får en gave. Så tror ikke jeg kan gamble på at gutten har en spesiell mobil, eller playstation eller noe sånt.

Tenker på enten et kinogavekort eller et universalgavekort ved siden av noe. Så har gutten mulighet til å være med kompiser på kino, eller kjøpe noe han har lyst på. Men er kanskje dumt med gavekort, bedre med en ordentlig pakke? Vanskelig på såpass store barn syns jeg, mye enklere med små barn som blir glad for hele lekekatalogen 😅

Anonymkode: 7138f...b0b

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dette er sånn julegaveinnsamling, slik at barn som kommer fra familier med dårlig råd får en gave. Så tror ikke jeg kan gamble på at gutten har en spesiell mobil, eller playstation eller noe sånt.

Tenker på enten et kinogavekort eller et universalgavekort ved siden av noe. Så har gutten mulighet til å være med kompiser på kino, eller kjøpe noe han har lyst på. Men er kanskje dumt med gavekort, bedre med en ordentlig pakke? Vanskelig på såpass store barn syns jeg, mye enklere med små barn som blir glad for hele lekekatalogen 😅

Anonymkode: 7138f...b0b

Selv om det er fint med universalgavekort tror jeg at jeg ville kjøpt en skikkelig gave.

Jeg har en 15 åring selv, og de føler seg nesten voksne, men samtidig er de barn, og gaver under treet er viktig.

Mine barn går på kino kanskje to ganger i året, men der er det jo lokale forskjeller. Kino er så dyrt at det gidder de rett og slett ikke bruke lommepengene sine på...

Anonymkode: 3c6d3...d74

En basic  hettegenser fra HM for eksempel, også et kinogavekort, det kommer nok ca på 500 til sammen. 
Eller gavekort på Zalando og en sjokolade, så kan han kjøpe seg noe, tenker det er fint å kunne vise noe «nytt» man har fått. 
En kul klokke (de er ikke så dyre).

Anonymkode: 7c387...105

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...