Gå til innhold

Garmin klokke, teller skritt selv om jeg sitter i ro.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Den er helt ny, men skrittene løper løpsk. Har fått 3 nye merker i dag og klokka sier 50 000 skritt. Den teller hele tiden selv om jeg sitter helt stille. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 7191d...66f

Jeg har hatt mange Garmin klokker og aldri opplevd det.
Siden den er helt ny hadde jeg reklamert på den og fått den byttet

Anonymkode: e6d93...85d

tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Enig med hun over -her er det noe galt. Jeg har hatt garmin i 12 år og aldri opplevd det der. Hvis det ikke hjelper med restart, ville jeg ha reklamert. 

Hvordan slår jeg den av? Trodde jeg skulle bli så fornøyd med den. Den registrerer også kun 1-2 timers søvn om natten selv om jeg sover godt. Frustrerende. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvordan slår jeg den av? Trodde jeg skulle bli så fornøyd med den. Den registrerer også kun 1-2 timers søvn om natten selv om jeg sover godt. Frustrerende. 

La den gå tom for strøm, men hadde jeg vært deg hadde jeg reklamert på den, og byttet til en ny en

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

La den gå tom for strøm, men hadde jeg vært deg hadde jeg reklamert på den, og byttet til en ny en

Skal gjøre det, hvis ikke det fungerer å restarte den. Gidder ikke dette. 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du skrur den av ved å holde inne en av knappene, hvilken avhenger av klokken.

tante grusom master of law skrev (11 timer siden):

Du skrur den av ved å holde inne en av knappene, hvilken avhenger av klokken.

Takk. Fortsatt samme problem. I dag har jeg gått 60000 skritt. Må reklamere på den. Håper jeg får ny. 😊

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk. Fortsatt samme problem. I dag har jeg gått 60000 skritt. Må reklamere på den. Håper jeg får ny. 😊

Da er det nok noe veldig galt ja. Lykke til! Ellers får du håpe det teller som aktivitet🤣 Du blir i veldig god form av dette!

Anonym bruker skrev (På 24.11.2024 den 20.25):

Jeg hadde det samme med min fitbit. Men det var nesten mer irriterende at den ikke telte da jeg gikk tur. 2,5 time i skogen, og 67 skritt liksom 🤦‍♀️

Anonymkode: 823ee...778

Kanskje du har veldig lange skritt😅😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...