Gå til innhold

KG må være verste sort folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble medlem på KG for litt siden, for et rottereir av folk. Tøffe de som tør å opprette en tråd, er jo som å bli kastet ut til ulvene. Er ikke mye moderatorer der virker det som. Er slikt sinne og har i folk har jeg aldri sett før 

Anonymkode: 07314...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte prøve å være på KG siden det er mer folk der og man får raskere svar og det er mer aktivitet, men listet meg stille og rolig ut igjen. Kjente jeg ble mentalt nedtrykt av å være der. Mye bedre her der folk er hyggelig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ble medlem på KG for litt siden, for et rottereir av folk. Tøffe de som tør å opprette en tråd, er jo som å bli kastet ut til ulvene. Er ikke mye moderatorer der virker det som. Er slikt sinne og har i folk har jeg aldri sett før 

Og hvorfor klager du på dette her inne?
Dette er ikke KG, de som er der vil ikke nødvendigvis ikke se tråden din, og du oppnår ikke noe med å klage her inne..

Anonymkode: 021d5...bd6

Skrevet

Enig! Klarer ikke å være der lenger. 

Anonymkode: bb744...371

Skrevet

Aldri vært på KG, og med tanke på hvordan enkelte her inne oppfører seg så skal jeg ikke på KG. Takk for advarsel 🙂

Anonymkode: 03124...3d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er ikke KG, de som er der vil ikke nødvendigvis ikke se tråden din, og du oppnår ikke noe med å klage her inne..

Klager her inne, da jeg regner med mange her inne er her nettopp fordi KG ikke er en plass å være. Hadde tatt seg ut å laget en tråd om dette på KG, da hadde det nok blitt side opp og side ned med hat og sinne. Derfor lufter jeg meg her. Her er det bedre å være. Mitt innlegg var ikke ment til KG brukere. 
Om noen skriver der inne at de har vansker med et eller annet får de så øra flagrer. Ts kan for det selv, eller forteller ikke hele historien, mistenkeliggjøring, spydigheter, det er rett og slett et raseri av en annen verden. Hva f liksom? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Klager her inne, da jeg regner med mange her inne er her nettopp fordi KG ikke er en plass å være. Hadde tatt seg ut å laget en tråd om dette på KG, da hadde det nok blitt side opp og side ned med hat og sinne. Derfor lufter jeg meg her. Her er det bedre å være. Mitt innlegg var ikke ment til KG brukere. 
Om noen skriver der inne at de har vansker med et eller annet får de så øra flagrer. Ts kan for det selv, eller forteller ikke hele historien, mistenkeliggjøring, spydigheter, det er rett og slett et raseri av en annen verden. Hva f liksom? 

Aner ikke hva du babler om.

Anonymkode: 3abf8...4c2

Skrevet

Noen sider på kg er bedre enn her. Her er det litt sånn angrip hi og motsi henne for enhver pris. Men kjæledyr-sidene der inne er helt grusom. Jeg spurte en gang om noe rundt en vanskelig valp, og det var ikke måte på hvor idiot jeg var. Jeg burde aldri hatt hund, jeg var dum og alt annet. De var ondskapsfulle!

Anonymkode: b33d4...a2c

Skrevet

Jeg har vært på KG i mange år, og det har jo blitt verre, som de fleste andre steder. Men det er og mange flotte mennesker der inne, som gir mye gode råd og støtte. Man må jo bare ignorere de som skriver drit.

Men jeg har en gang skrevet et sårbart innlegg her inne, da var jeg virkelig langt nede. Og folk var så stygge, trodde virkelig ikke det var mulig. Det samme har jeg aldri opplevd på KG. Skriver man en sånn type innlegg der inne, så er flertallet støttende. Kan være noen som skriver noe drit og, men det gjør ikke flertallet på sånne innlegg.

Så her inne har jeg vært sårbar, og skrevet noe personlig en gang, og aldri igjen.

Anonymkode: f92af...344

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er vel ikke det som er meningen. Slutt å vær så krass, du oppnår fint lite med det!

Anonymkode: 68e2e...249

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Herregud.  

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har vært på KG i mange år, og det har jo blitt verre, som de fleste andre steder. Men det er og mange flotte mennesker der inne, som gir mye gode råd og støtte. Man må jo bare ignorere de som skriver drit.

Men jeg har en gang skrevet et sårbart innlegg her inne, da var jeg virkelig langt nede. Og folk var så stygge, trodde virkelig ikke det var mulig. Det samme har jeg aldri opplevd på KG. Skriver man en sånn type innlegg der inne, så er flertallet støttende. Kan være noen som skriver noe drit og, men det gjør ikke flertallet på sånne innlegg.

Så her inne har jeg vært sårbar, og skrevet noe personlig en gang, og aldri igjen.

Anonymkode: f92af...344

Tror folk glemmer at det sitter folk bak tastaturet. Man trenger jo ikke gi råd om man ikke har noe å gi. Tenker også at det er mange som har det vondt og er bitter og ensom som er på hugget på folk. 

Skrevet

Hahaha det er ikke bedre her heller… samme ting skjer her også. At Hi skal tas og hives til ulvene. Vert mye slikt i det siste.  Så kanskje samme folka fra kg har funnet veien hit

Anonymkode: ff3e8...f2b

Skrevet

Elsker KG. Der er folk litt mer rett frem. Har ikke opplevd så mye at de er frekke og ufine, men er jo ikke på alle sidene der. 

Anonymkode: 9cbca...172

Skrevet

KG er mye mer underholdende enn denne plassen. Mannehatet er også større her, det ser man daglig. Men på KG blir man plutselig bare kastet ut uten noe spesiell grunn. Det gjør man ikke her.

Anonymkode: 40d0b...277

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

KG er mye mer underholdende enn denne plassen. Mannehatet er også større her, det ser man daglig. Men på KG blir man plutselig bare kastet ut uten noe spesiell grunn. Det gjør man ikke her.

Anonymkode: 40d0b...277

På Kg er det enkelte temaer som er ‘hellige kuer’, og resten er fritt vilt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...