Gå til innhold

Har dere pyntet til jul nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
MissSaigon skrev (1 time siden):

Min svogerforskning viser at de som pynter til full jul i november stort sett er uteksaminert fra Livets Hare Skole og som mener at "ingen skal bestemme over meg". Null klasse, null respekt for tradisjon og null evne til å vente på noe - alle ønsker og følelser må tilfredsstilles umiddelbart. 

Min svigerforskning sammenfaller med din. Dette er et fenomen der klasseskiller kommer til syne. Ser det i nabolaget også, jeg kan på forhånd gjette i hvilke boliger julepynten kommer opp i november, og så langt har jeg ikke bomma 🤣

Anonymkode: 3a917...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Min svigerforskning sammenfaller med din. Dette er et fenomen der klasseskiller kommer til syne. Ser det i nabolaget også, jeg kan på forhånd gjette i hvilke boliger julepynten kommer opp i november, og så langt har jeg ikke bomma 🤣

Anonymkode: 3a917...827

Det gjør litt vondt å skulle ha opp LITT pynt nå (gardiner, stjerner og juleby), men siden jeg har full jobb, 3 unger og altfor lite tid i døgnet så gjorde jeg det i helga siden jeg skal ha julebord på fredag, etter jobb :)

Men nisser og juletre får drøye til desember. Men så har jeg utdannelse da, så er vel derfor

Anonymkode: b25b2...b53

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det stemmer ikke med min storfamilie.

Hun som pynter tidligst har høy utdannelse og god jobb, veldig ydmyk og søt dame. Men hun misliker mørketiden og synes alle lysene og pynten til jul er koselig.

Hun er snart 50 år, og pyntet til jul i helga, og setter opp juletre helgen som kommer.

Selv ungene mine synes det er tidlig, men de bare smiler av "søte tante Turid" som elsker jul.

Man trenger da ikke være så nedlatende selv om noen velger annerledes enn seg selv.

Anonymkode: 85511...7a1

Ingen regel uten unntak, men generelt så ser jeg det jeg beskriver rundt meg. Som sagt, svogerforskning, og det må tas for hva det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...