Gå til innhold

Rekker det fram?

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg er sendt ute, har bare vært så mye. Noen som har erfaring med denne butikken?

https://lekekassen.no/julekalendere

Hvis jeg bestiller kalendere her vil de rekke fram denne uken? Mangler kalender til de to eldste og finner ikke ønskene på senteret her og er store avstander å kjøre til neste senter. 
Er det rask frakt og seriøs butikk? 

Anonymkode: 60c2a...a98

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451074-rekker-det-fram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Min erfaring med å bestille ting fra Lekekassen er at jeg får det på en 2-4 dager.

Anonymkode: dd7e5...5dd

Tusen takk :) Pleier aldri å være så sent ute, men nå har det blitt sånn. Jeg tar sjansen. Får gi noe annet de første dagene om de ikke når fram. 

Hagla skrev (1 minutt siden):

Er en seriøs butikk, bestilt derfra mange ganger. Pleier å få varene fort. Lykke til!

Takk! Var mest opptatt av at det er en seriøs butikk som er trygg å bruke. Har bestilt nå og alt virker bra! :) 

Litt usikker på om det blir noen forsinkelser til uka pga Black Week, kan jo bli forsinkelser både fra butikk og ute på veien, men har bestilt fra butikken flere ganger og de pleier være effektive og raske derfra.

Bestilte noe lego der for ikke allverdens lenge siden og fikk varene 4 dager senere.

Anonymkode: 0539d...64d

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Litt usikker på om det blir noen forsinkelser til uka pga Black Week, kan jo bli forsinkelser både fra butikk og ute på veien, men har bestilt fra butikken flere ganger og de pleier være effektive og raske derfra.

Bestilte noe lego der for ikke allverdens lenge siden og fikk varene 4 dager senere.

Anonymkode: 0539d...64d

Det er et godt poeng. Skal ha litt smått liggende i tilfelle de må vente litt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...