Anonym bruker Skrevet 23. november 2024 #1 Del Skrevet 23. november 2024 Hei Sønnen min har nettopp fått innvilget hjelpestønad sats 3. Sjekket med barneforsikringen vi har på han, og den gir en engangsutbetaling for økt pleie og omsorgsbehov så søkte om det i går. Er det noen andre som har fått det og kan fortelle litt hva de fikk kanskje ? Jeg prøver å lese meg opp, men jeg blir ikke helt klok på det. På vår forsikring er det inntil 12G, og 50% av summen når det er sats 3. Hvordan beregnes hvilken G man får ? Kan jo legge ved at forsikringen ble tegnet når han var 3 mnd, og lenge før noe diagnose ble oppdaget eller i det hele tatt tenkt på. Han har ekstrem/alvorlig grad av ADHD og separasjonsangst. Mulig dumme spørsmål her, men jeg blir ikke klok på det. Så tenkte å høre her om noen andre har fått, og evnt hva osv Anonymkode: 87e33...e16 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451060-hjelpest%C3%B8nad-sats-3-og-barneforsikring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå