Gå til innhold

Jeg blir uvenn med alle

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Kanskje du bare har fått et litt overivrig bullshitfilter med årene, hi? Folk kan jo være ekstremt dumme og irriterende. På en måte tror jeg du bare gjennomfører det andre har lyst til men ikke tør. Hvorfor skal du hilse på og snakke fjas med idiotdamer som ikke tilfører dagen din noe som helst av verdi? Mye av problemene vi ser i dag skyldes at feil folk får altfor mye plass.

Anonymkode: 666a5...de6

Dette er også godt mulig. 

Jeg synes HI var særdeles tålmodig og saklig i møte med en del av svarene hun fikk fra gribbene i denne tråden. 

Anonymkode: 03c02...760

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Dette er også godt mulig. 

Jeg synes HI var særdeles tålmodig og saklig i møte med en del av svarene hun fikk fra gribbene i denne tråden. 

Anonymkode: 03c02...760

Det var hun absolutt. Hvorfor skal hun bruke tid og energi på papphoder med manglende dannelse, her inne eller ute i den virkelige verden? Flere burde egentlig gjøre som hi, mange fortjener å bare ignoreres.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var hun absolutt. Hvorfor skal hun bruke tid og energi på papphoder med manglende dannelse, her inne eller ute i den virkelige verden? Flere burde egentlig gjøre som hi, mange fortjener å bare ignoreres.

Helt enig. Jeg har også begynt å ignorere dumme folk. Det finnes dessverre altfor mange av dem. Jeg sier gjerne fra også. Da blir de fornærmet og ser ikke at de feks har spurt om noe de ikke har noe med. 

Anonymkode: 14ab2...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...