Gå til innhold

Når en mann sier

Anbefalte innlegg

Send meg snap, vil ha kontakt.

Jeg gjør det og han svarer alltid. Det er hyggelig. Men han sender aldri tilbake. Han gjorde det før, mye. Var jo derfor jeg sluttet å sende han.

Ja, er fjortiss problemer. Men hva skal jeg tenke? 

Anonymkode: d98a2...62b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451051-n%C3%A5r-en-mann-sier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Send meg snap, vil ha kontakt.

Jeg gjør det og han svarer alltid. Det er hyggelig. Men han sender aldri tilbake. Han gjorde det før, mye. Var jo derfor jeg sluttet å sende han.

Ja, er fjortiss problemer. Men hva skal jeg tenke? 

Da kan du jo si ‘send meg snap, vil ha kontakt’

For enkelt?

Anonymkode: 5f3a1...052

Jeg blir bare så irritert på han.

Han legger mye ut på story. Sender ikke meg snap! 

Og når jeg spør han om ting så unnlater han å svare meg! 

Er virkelig ikke liv laga dette! Har prøvd å avslutte med han flere ganger og han prøver alltid å få meg tilbake!  Til nå har jeg sagt ja.

Hi.

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg blir bare så irritert på han.

Han legger mye ut på story. Sender ikke meg snap! 

Og når jeg spør han om ting så unnlater han å svare meg! 

Er virkelig ikke liv laga dette! Har prøvd å avslutte med han flere ganger og han prøver alltid å få meg tilbake!  Til nå har jeg sagt ja.

Hi.

Jamen herrefred kvinne. Si nå nei da? Hvorfor i alle dager gidder du? Vil du virkelig ha en mann som ikke vil ha deg?

Anonymkode: 0d0d5...d6d

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jamen herrefred kvinne. Si nå nei da? Hvorfor i alle dager gidder du? Vil du virkelig ha en mann som ikke vil ha deg?

Nei. Vil jo ikke det. Men jeg har ikke rom for å ha kjæreste! Men hvis jeg først skal ha en sex venn, så hadde det vært greit om vi hadde god kommunikasjon. Han vrir på alt jeg sier. Han sier han er glad i meg og vil ha kontakt. Men det virker ikke sånn! Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei. Vil jo ikke det. Men jeg har ikke rom for å ha kjæreste! Men hvis jeg først skal ha en sex venn, så hadde det vært greit om vi hadde god kommunikasjon. Han vrir på alt jeg sier. Han sier han er glad i meg og vil ha kontakt. Men det virker ikke sånn! Hi

Hæ?? God kommunikasjon?? Dere har ikke kommunikasjon i det hele tatt når du må ha hjelp fra ukjente folk på et forum for å tolke det. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hæ?? God kommunikasjon?? Dere har ikke kommunikasjon i det hele tatt når du må ha hjelp fra ukjente folk på et forum for å tolke det. 

Ja. Er jo det jeg og føler. Vi hadde det supert i starten, han klarte ikke å vente med å se meg igjen. Nå tar han bare kontakt når han vil ha sex med meg. Sjeldent. 2 ganger i mnd ca. Før pleide han å ringe meg også. Hi. 

Annonse

Jeg setter ivertfal pris på de som har svart meg her. Jeg er ekstremt ensom og har ingen å prate med !

Hi

Hvis han er singel og så off så er han ikke så in to you, som det du er i han. Hev hodet, blokker han og gå videre

Anonymkode: 55dfd...57c

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis han er singel og så off så er han ikke så in to you, som det du er i han. Hev hodet, blokker han og gå videre

Jeg har blokkert han, men han tar alltid kontakt igjen. Jeg har sagt til han at han ikke er interessert i meg og. Men han nekter hver gang!  Føler han bare lurer meg gang på gang ! Vil bare ha sex. Skjønner ikke hvorfor han vil ha sex med meg når han ikke liker meg.

Han sier vi har så vanskelige liv så vi kan ikke bli kjærester. Hi

Jeg har blokkert han, men han tar alltid kontakt igjen. Jeg har sagt til han at han ikke er interessert i meg og. Men han nekter hver gang!  Føler han bare lurer meg gang på gang ! Vil bare ha sex. Skjønner ikke hvorfor han vil ha sex med meg når han ikke liker meg.

Han sier vi har så vanskelige liv så vi kan ikke bli kjærester. Hi

Hvordan får han kontaktet deg om du har blokkert han?

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Fordi han har tlf mitt blant annet, og flere måter å kontakte meg på. 

Men for satan, hvor vanskelig kan dette egentlig være? Det er jo bare å si at du ikke vil treffe ham mer!

Altså, menn setter enormt stor pris på uforpliktende sex. Så lenge du gir dette, så vil en mann jobbe for å beholde den goden. Gjerne juge også. Hvis du vil ha et forpliktende forhold, så må du endre strategi, og ikke bli hos de mennene som åpenbart kun er ute etter sex. Det er også fullt mulig, om enn tydeligvis ganske umoderne, å IKKE ha sex med en gang du møter en fyr. Da er det ganske enkelt å finne ut om han er interessert i deg som person, eller om han bare vil ha enkel tilgang på sex. Er ikke dette noe alle jenter lærer før de er 16?

Anonymkode: b5e8e...87f

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Men for satan, hvor vanskelig kan dette egentlig være? Det er jo bare å si at du ikke vil treffe ham mer!

Altså, menn setter enormt stor pris på uforpliktende sex. Så lenge du gir dette, så vil en mann jobbe for å beholde den goden. Gjerne juge også. Hvis du vil ha et forpliktende forhold, så må du endre strategi, og ikke bli hos de mennene som åpenbart kun er ute etter sex. Det er også fullt mulig, om enn tydeligvis ganske umoderne, å IKKE ha sex med en gang du møter en fyr. Da er det ganske enkelt å finne ut om han er interessert i deg som person, eller om han bare vil ha enkel tilgang på sex. Er ikke dette noe alle jenter lærer før de er 16?

Anonymkode: b5e8e...87f

Jeg vil ikke ha kjæreste!  Bare blir irritert på han. Han kan prøve å vise litt interesse.

Dessuten lyger jeg og. Jeg er ikke singel, men det vet ikke han ! Hi

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg vil ikke ha kjæreste!  Bare blir irritert på han. Han kan prøve å vise litt interesse.

Dessuten lyger jeg og. Jeg er ikke singel, men det vet ikke han ! Hi

Det siste der ble jo veldig merkelig

Anonymkode: 87fcd...521

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Fordi han har tlf mitt blant annet, og flere måter å kontakte meg på. 

Blokker han på telefon da. Mail. Insta. Snap. Facebook. Tinder. Telegram. Hvilke nå enn apper du bruker. Bare blokker han, fra alt. Da får han ikke tak i deg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...