Gå til innhold

Er det bare min mann?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva med å bevisstgjør han når han sier st han har gjort så mye? Hva konkret har han gjort? Det kan nok bli ganske dårlig stemning, men om han faktisk må ta stilling til at han i løpet av en hel dag ikke klarte å gjøre fem små oppgaver, men måtte gi seg etter tre så må han da ha noen tanker om det. 

Jeg tviler ikke på at han er sliten for det skjer nok mye i hans bevissthet som trekker krefter, men han er voksen og kan ikke legge alt over på deg. 

Anonymkode: 00066...80a

Det BLE ganske dårlig stemning ja, har prøvd det noen ganger. Det han gjorde de gangene var å bli rasende fordi han ikke skulle sitte å ramse opp alt han gjør hver dag. Når jeg prøvde forklare at det var for å synliggjøre oppgavene så svarte han igjen bare at han gjør noe hele tiden, at det alltid er mye å gjøre osv. Uansett hvor mye jeg prøvde greide han ikke gi noen eksempler på ting han stadig gjør... 

Anonymkode: 53d26...427

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Akkurat dette tenkte jeg også!

Legg listen godt synlig på f.eks. kjøkkenbordet. 

Så er det bare å håpe at han kan skjønne at du gjør MYE, og han gjør nesten ingenting.

Anonymkode: b2c96...672

Han vet at jeg gjør mye innerst inne. En ting han klager på ved meg er at om jeg vil ha en ting gjort så skal det skje nå... jeg kaller det effektivitet, og kommer rørleggeren i morgen må man nødvendigvis klargjøre i dag, ikke om 3 mnd som han ville foretrukket. 

Vi har pusset opp deler av huset, rom står halvferdig, uten lister på 14. året... jeg får ikke lov, for han skal gjøre det nemlig 🙄

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han vet at jeg gjør mye innerst inne. En ting han klager på ved meg er at om jeg vil ha en ting gjort så skal det skje nå... jeg kaller det effektivitet, og kommer rørleggeren i morgen må man nødvendigvis klargjøre i dag, ikke om 3 mnd som han ville foretrukket. 

Vi har pusset opp deler av huset, rom står halvferdig, uten lister på 14. året... jeg får ikke lov, for han skal gjøre det nemlig 🙄

Får ikke lov? Du trenger da ikke tillatelse til det, selv om jeg skjønner at det er irriterende. 

Anonymkode: 00066...80a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...