Gå til innhold

Plutselig borte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg lever ikke livet mitt på FB, men kan kanskje tenke meg at vedkommende enten har avfulgt deg, eller blokkert. Spiller det noen rolle irl?

Anonymkode: c10b5...dbf

Ja det spiller egentlig en stor rolle. Det er ikke en person jeg har kontakt med på fb privat. Men vi er kollegaer og jobber tett sammen, da vi også har fb gruppe og Messenger gruppe med oss i teamet. Hun har blokkert meg, men ingen andre i vår gruppe. Dette er eneste stedet vi har kontakt. Jeg forstår ingenting, visste ikke vi var uvenner. 

Anonymkode: 5e65c...c2e

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja det spiller egentlig en stor rolle. Det er ikke en person jeg har kontakt med på fb privat. Men vi er kollegaer og jobber tett sammen, da vi også har fb gruppe og Messenger gruppe med oss i teamet. Hun har blokkert meg, men ingen andre i vår gruppe. Dette er eneste stedet vi har kontakt. Jeg forstår ingenting, visste ikke vi var uvenner. 

Hun har ikke bare slettet deg da? Det kan skje ved feil av og til og.

Anonymkode: b04ae...44a

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hun har ikke bare slettet deg da? Det kan skje ved feil av og til og.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Flere og flere slutter (heldigvis) å leve livene sin i SoMe, kanskje din kollega er der? Å dele minimalt i SoMe er faktisk rimelig befriende. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg lever ikke livet mitt på FB, men kan kanskje tenke meg at vedkommende enten har avfulgt deg, eller blokkert. Spiller det noen rolle irl?

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Flere og flere slutter (heldigvis) å leve livene sin i SoMe, kanskje din kollega er der? Å dele minimalt i SoMe er faktisk rimelig befriende. 

Men her inne er du......

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Da lar man være å være på some. Man blokkerer ikke ene kollegaen sin, men ingen andre. Om jeg vil ha pause fra some så tar jeg en pause, blokkerer ikke 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Og den er bedre/sunnere enn å ha en Facebookkonto? 

Anonymkode: a86d5...48c

Har hun sagt det, eller bare tolker du vilt? I min verden er det himmelvid forskjell mellom å dele aktivt på SoMe og å delta i et anonymt debattforum på nett.

Anonymkode: 04889...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...