Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Ja er begynt med terapi, men det kommer til å ta tid å snu ting jeg har blitt opplært til i barndommen.Jeg jobber virkelig hardt for dette…🥹Jeg leser bøker/lydbøker også i tillegg til dette andre.

Anonymkode: 1ceb3...172

Søren så tøff du er! Håper du snart får det bedre❤️

Anonymkode: e23bd...6ae

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Søren så tøff du er! Håper du snart får det bedre❤️

Anonymkode: e23bd...6ae

Snill du er!Tusen takk for oppmuntrende ord🥹💗💗Dette gjorde dagen min bedre💖

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, slikt tar lang tid, dessverre. Håper du klarer det raskt!

Anonymkode: b3b90...149

Ja håper også det, tar nok lang tid å snu noe som har vært i hele mitt liv…

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tusen hjertelig takk til alle dere som svarer.Roet meg litt, selv om jeg enda tenker på det❤️

Sleit med mye angst i fjor. Ringte legevakten en kveld, og han spurte hvilke medisiner jeg tok for angst. Jeg svarte Cipralex og sa at denne hadde mistet effekten. Han sa da til meg at mange som sliter med angst har veldig god effekt av Venlafaxin. Jeg bytta til den, og har ett helt annet liv nå! Kanskje du kan spørre legen din om dette?

Anonymkode: ea5eb...490

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Tusen takk for tips!💖Skal absolutt spørre legen😊Så bra at det funker for deg💗

Ja det er det jeg har prøvd å tipse deg om før - det heter efexor. Det reddet meg. Når du går på zoloft er det bare å bytte over til efexor, det krever ingen nedtrapping. 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ja det er det jeg har prøvd å tipse deg om før - det heter efexor. Det reddet meg. Når du går på zoloft er det bare å bytte over til efexor, det krever ingen nedtrapping. 

Okei, takk jeg skal høre hva legen min sier om det💖

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ok, men la oss si du drar tilbake til butikken. Viser skaden til betjeningen og sier at du er usikker på om det var deres handlevogn som gjorde skaden. Får du det bedre da? 

Anonymkode: aa5b8...5b3

Mulig?Eller føle meg dum….usikker…

Anonym bruker skrev (På 22.11.2024 den 14.12):

Jeg sliter med angst, helt ekstremt.Så takknemmelig om du orker å lese💗

Jeg går til psykolog, lege og går på medisiner.
Alt av bagateller blir så stort for meg.Hadde jeg ikke hatt barna mine og mannen hadde jeg ikke orket mer.Det er klart en grunn til min angst, men skal ikke gå inn på det nå.

Kan ta et eksempel i dag: gikk fint helt til vi var på matbutikk.Masse folk og trangt.Mannen kjørte handlevogna gjennom en trang passasje(man bruker å kjøre vogner der, men nå hadde de satt noe ekstra greier der så det var litt trangere)Jeg sa han ikke skulle kjøre gjennom(pga angsten min), men han gjorde det(han tenker jo ikke som meg), og han skrapet litt borti en slik  stor»stolpe»som går ledninger gjennom fra gulv til tak. Jeg la ikke merke til noe der og da, men gikk tilbake etter en stund og ser treverket rundt eller hva det er er «fliset» litt opp og det er svarte merker etter noe. Ser ut som noen har kjørt med vogner borti. Nå sitter jeg her med verdens verste skyldfølelse!Hva om det er vi som skadet det?? Panikkanfall her og klarer ikke roe meg, jeg hater dette😭

Hva hadde dere gjort?Gått tilbake å snakket med betjeninga?

Det er er ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: 4a5ee...b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...