Gå til innhold

Hvilket Black friday tilbud har du benyttet deg av eller skal du benytte?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Vel, om du har med deg hodet kan du faktisk spare en del...

På en ønskeliste til jul står det sengetøy, og Kid hadde nå 50% på alle varer om du kjøpte to ting, så da fikk jeg to sett med sengetøy til prisen av ett. Kunne velge fritt blant alle de har i butikken.

Datteren min ønsker seg nytt superundertøy til jul, og XXL har halv pris.

Anonymkode: 13e7c...ad6

Kid har jo omtrent 50% på all sengetøy 2/3 av hele året. Kjøper all sengetøyet mitt der og det er alltid 50%. 

Anonymkode: 728e5...42f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hos alle hudpleiere som selger det.

Anonymkode: 310c7...ad6

Mener du kampanjene på at man får med seg et spesifikt ekstra produkt hvis man kjøper en viss krem? Det er ingen rabatt på alle produktene? Min hudpleier har ikke rabatt på skrubben eller kremen jeg bruker 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mener du kampanjene på at man får med seg et spesifikt ekstra produkt hvis man kjøper en viss krem? Det er ingen rabatt på alle produktene? Min hudpleier har ikke rabatt på skrubben eller kremen jeg bruker 

Det stemmer. Men jeg bruker det ekstra produktene da, så for meg blir det tilbud. På pads får du 50% på boks 2. 

Anonymkode: 310c7...ad6

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Desto mer ting du kjøper på tilbud, desto større blir etterspørselen etter billige produkter og snarveier i produksjonen. Jeg vil ikke at verden skal ødelegges, det som da er lettest å kontrollere er mitt egen forbruk.

Anonymkode: bc9ef...f9e

Å kjøpe ting man likevel skal ha når det er salg er bare sunn fornuft. 

Anonymkode: c8987...eb6

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kid har jo omtrent 50% på all sengetøy 2/3 av hele året. Kjøper all sengetøyet mitt der og det er alltid 50%. 

Ja, samme her, og nå sto det på to ønskelister og jeg fikk de på kampanje.

Synes ellers ofte de bare har et utvalg, bare krepp, bare sateng, bare barn osv, men ene tenåringen min ønsket glatt bomull med litt bedre kvalitet enn de utvalgte til 99 kr. Da må man følge med for å få med seg kampanjer som denne, med 50% på ALLE varer.

Anonymkode: 13e7c...ad6

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Å kjøpe ting man likevel skal ha når det er salg er bare sunn fornuft. 

Nei, det er fornuftig for kloden vår at vi kun kjøper det vi absolutt trenger, og at vi handler mest mulig lokale varer og varer vi kjenner til at er etisk produserte. Det er sjeldent disse varene er på tilbud, for man bør som forbruker også tenke at det faktisk koster å produsere varer, og at alle ledd skal ha betalt for innsatsen sin.

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Nei, det er fornuftig for kloden vår at vi kun kjøper det vi absolutt trenger, og at vi handler mest mulig lokale varer og varer vi kjenner til at er etisk produserte. Det er sjeldent disse varene er på tilbud, for man bør som forbruker også tenke at det faktisk koster å produsere varer, og at alle ledd skal ha betalt for innsatsen sin.

🙄

Anonymkode: 55659...8e8

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

🙄

Anonymkode: 55659...8e8

Det er så fantastisk med voksne (?) mennesker som ikke klarer å svare med noe annet enn emojis. Man understreker sin egen tilkortkommenhet så innmari grundig.

Anonymkode: b6fc7...4f9

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei, det er fornuftig å spare penger når man trenger noe. Hvorfor oppfører du deg som du vet hvordan jeg prioriteter når jeg kjøper ting? Det går helt fint å kjøpe kvalitetsprodukter på tilbud. 

Jeg hadde tomt for nesten alle produktene jeg bruker i Clinique serien, og i dag har Kicks 30 % på alt i Clinique serien, og jeg har bestilt de produktene jeg trenger og noen julegaver til de jeg vet bruker disse produktene.

I tillegg har jeg bestilt en Ralp Laurent dunjakke på 40 % som min datter har som øverste ønske til jul. Den koster egentlig 6875 kr så veldig fint å få den med 40 % rabatt.

Anonymkode: 25256...435

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...