Gå til innhold

Hvilket Black friday tilbud har du benyttet deg av eller skal du benytte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal kjøpe nye mobiler til barna, har kjøpt en ny data skjerm og trenger noen nye joggesko jeg skal se etter.

Sjekker forresten pris historikken på på prisjakt.no før jeg handler, er mange som setter opp prisen like før BF, og setter ned til bare normal pris under BF, og ved å sjekke prisen flere måneder bakover vil man ikke bli lurt

Anonymkode: d521f...fbb

Kjøpt en robotstøvsuger jeg har ventet på tilbud på. Skal kjøpe et headset, noe lego og en elektrisk isskrape i julegaver - venter og ser om de kommer på tilbud til uka. 

Anonymkode: fc442...d20

Kjøpt en Nike genser som min nevø ønsker seg til jul, kom på tilbud så da slo jeg til. Ellers håper jeg AirPods kommer på tilbud, sønnen min ønsker det til jul 

Anonymkode: 8d4f3...ceb

Annonse

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ingenting. Boikotter hele greiene, fordi det oppmuntrer til overforbruk.

Anonymkode: bc9ef...f9e

Vel, om du har med deg hodet kan du faktisk spare en del...

På en ønskeliste til jul står det sengetøy, og Kid hadde nå 50% på alle varer om du kjøpte to ting, så da fikk jeg to sett med sengetøy til prisen av ett. Kunne velge fritt blant alle de har i butikken.

Datteren min ønsker seg nytt superundertøy til jul, og XXL har halv pris.

Anonymkode: 13e7c...ad6

Veldig mye mer enn jeg hadde tenkt.. Ødela kjøkkenmaskina mi for et par uker siden, så måtte ha ny, helst før julebaksten skulle lages, så ble ny ankarsrum som var nedsatt med litt 2300 kr. Ellers har jeg bestilt 4 nye lamper fra lampehuset, alle på halv pris og sårt tiltrengt pga aldrende syn. Ble også en hotellpute til julegave. 

Anonymkode: 0f7f5...9a3

Har vel fått rabatter på det meste av gaver jeg har kjøpt, har flere bursdager oppunder jul i tillegg til julegaver. Kjøpte meg en liten juleskål jeg hadde ønsket meg fra Wik &Walsøe (for å få gratis frakt på en annen gave, i tillegg 25% rabatt 😄). Kjøpte juleduftpinner på 50% på Kremmerhuset. Prøver å unngå å kjøpe noe jeg ikke trenger, men skal bestille linser for det neste året, pleier å komme tilbud.

Anonymkode: 2dc63...d53

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Vel, om du har med deg hodet kan du faktisk spare en del...

På en ønskeliste til jul står det sengetøy, og Kid hadde nå 50% på alle varer om du kjøpte to ting, så da fikk jeg to sett med sengetøy til prisen av ett. Kunne velge fritt blant alle de har i butikken.

Datteren min ønsker seg nytt superundertøy til jul, og XXL har halv pris.

Anonymkode: 13e7c...ad6

Desto mer ting du kjøper på tilbud, desto større blir etterspørselen etter billige produkter og snarveier i produksjonen. Jeg vil ikke at verden skal ødelegges, det som da er lettest å kontrollere er mitt egen forbruk.

Anonymkode: bc9ef...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...