Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #1 Skrevet 19. november 2024 Jeg har egentlig tenkt at det er helt normalt, men nå har jeg begynt å tenke mer over det. Jeg er 49 år med dagjobb. Står opp kl 7 på ukedagene og har sykdomsfølelse hver eneste dag. Kvalme og hodepine, og noen ganger temperatur på 38-38,5. Formen kommer seg noen ganger utover dagen, men jeg føler meg generelt småsyk hele tiden. Dette har vel vart et par år nå. Er dette noe som hører alderen til, og er det flere som kjenner på dette? Det er ordentlig slitsom å være så dårlig hver eneste hverdag. I helgene ligger jeg til 10-11 og da er formen bedre, men ikke helt bra, når jeg står opp. Anonymkode: 89277...380
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #2 Skrevet 19. november 2024 Nei, det er ikke normalt. Å være sliten, trøtt og ikke helt i form i perioder kan være normalt, men ikke så uttalt som du beskriver og med feber. Har du aldri tatt opp dette med legen? Du bør utredes og finne ut av dette. Anonymkode: e3fb4...06d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #3 Skrevet 19. november 2024 Ta en tur til legen og spør om å få en ordentlig helsesjekk, det høres ikke noe bra ut å ha det sånn. Det må være utmattende for deg ❤️ Anonymkode: a3f6a...4c8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #4 Skrevet 19. november 2024 Jeg har det sånn, men jeg har leddgikt. Er i tillegg stiv i ledd. Du bør utredes, dette kan være tegn på sykdom. Anonymkode: 3b54b...32a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #5 Skrevet 19. november 2024 Det er ikke normalt. Hvor mange timer sover du? Anonymkode: ecffd...e79
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #6 Skrevet 19. november 2024 Jeg er like gammel som deg, men våkner ikke hver dag og føler meg dårlig nei. Og jeg er litt av en sofagris. Anonymkode: fe3ed...69e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #7 Skrevet 19. november 2024 Premenopausal eller overgangsalder. Anonymkode: 1bf36...bc1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #8 Skrevet 19. november 2024 Du bør ta en skikkelig "EU-kontroll" hos legen. Det følger mye ubehag, verk, betennelser i ledd osv med overgangsalderen for mange, men man kan faktisk bli rammet av annen sykdom også. Så bestill en time. Anonymkode: b777e...f6b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #9 Skrevet 19. november 2024 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg har det sånn, men jeg har leddgikt. Er i tillegg stiv i ledd. Du bør utredes, dette kan være tegn på sykdom. Anonymkode: 3b54b...32a Jeg har også revmatisk sykdom (Lupus og sjøgrens), og våkner hver dag med feberfølelse og smerter. Men det går seg heldigvis relativt fort til, så lenge jeg kan ta en varm dusj og få en rolig start på dagen. Jobber fullt, så står opp 06:30 alle ukedager. Anonymkode: 10f6d...029
Anonym bruker Skrevet 19. november 2024 #10 Skrevet 19. november 2024 Jeg er som deg, dårlig alle dager når jeg må opp tidlig. Kvalm og feber, spesielt ille i mørketiden. Antall timer med søvn spiller liten rolle. Mistenker at det er fordi jeg egentlig er B-menneske, og så får jeg det sånn som mange får av nattarbeid når jeg har dagarbeid. Kanskje ikke helt normalt, men har vært sånn så lenge jeg kan huske. Anonymkode: f2673...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå