Gå til innhold

I juleferien…tar dere treningsfri og bare koser dere med god mat/julegodteri og tenker at på nyåret skjerper jeg meg?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke inne i gode rutiner mht kosthold, men klarer ikke skjerpe meg nå i førjulstiden som nærmer seg… baking, kos, julebord mm

Hva med dere? Trener dere i jula?

Anonymkode: cc476...cfc

Fortsetter under...

Ja, trener og går lange turer hver dag i jula som jeg gjør også til hverdags. Tar ikke ferie der… men spiser myye mat og godteri i jula og synes treningen gjennom jula er deilig. Lettere når hverdagen starter også hvis jeg har trent gjennom jula

Hverdagen blir mye lettere å ta fatt på igjen hvis jeg har trent like mye som vanlig og gått mye turer….for det blir mye mat og godteri i dagene før julaften og i romjula 

Annonse

Trener som vanlig. Eller, bytter ut noen økter på mølle med turer på langrenn. Og når vi kjører i bakken hele dagen drar jeg ikke på trening når jeg er tilbake på hytta. Men får like mye, eller mer, fysisk aktivitet i jula som i hverdagen. 

Spiser litt mer mat, og mye mer kalorier, enn i hverdagen. 

Anonymkode: 1a814...98a

Trener hele året. Når det blir en vane er det bare deilig. Om man slutter å trene for en periode kan det være vanskelig å komme i gang igjen.

Anonymkode: dde40...e42

Trener som vanlig. Har egentlig aldri skjønt de som ikke trener i ferier for det er jo «ferie». Men hvis jeg har tid til å trene i hverdagen så har jeg iallfall tid til å trene i ferier. 

Anonymkode: b93ee...e9d

Jeg har som regel ikke ferie i jula annet enn de røde dagene. Jeg trener som vanlig. Mulig jeg får tid til en ekstra økt på røddagene. 

Anonymkode: 2477d...01f

Annonse

Hvis man allerede er i gang med førjulstiden 5-6 uker før jul blir det lang kosetid! Greit med uken før jul og romjul.

Anonymkode: 1daa2...af9

Jeg trener hjemme så da er det lett å finne tid til det. Det kan være at jeg tar meg fri fra trening noen dager som feks julaften fordi da er det nye ellers å gjøre. 

Jeg trener masse i jula, og spiser ikke så mye usunt; ønsker ikke å bli feit. Kaker og masse søtt før jul skjønner jeg ikke poenget med. 

Anonymkode: c37cc...8de

Trener jevnt hele året, men trener enda mer i ferier, siden jeg har fri og bedre tid. Så det blir mye trening i jula. 

Jeg koser meg med god mat i jula, men ikke så mye mer enn vanlig. 

Vi er jo bare i november, førjulstid allerede? 

Jeg synes ferier er ypperlige for å innføre trening hvis det har ramlet ut, mer tid og overskudd enn ellers. Brukte sommerferien på å få inn programmet, da er det rolig på senteret og ungdommen her sover uansett om morgen. Kommer til å skru til nå i juleferien, ingenting bedre enn å starte nytt program på røde dager med lite folk, før det braker løs på nyåret. Dessuten får en du en knallstart på styrke når kroppen er fylt opp av energi med alt ekstra som går ned i kakehullet 😃👍🏻

Anonymkode: 83cff...d7e

Idretten jeg driver med tar ferie, så det blir derfor lite trening. Går en del tur, og kan skimte med en og annen joggetur. 

Anonymkode: 5ca7c...b99

Holder meg i aktivitet, men trener ikke så mye i jula. Dette pga treningssenteret mitt ikke har mine faste timer i jula + deler av jula er jeg på familiebesøk et annet sted i landet. Men går mye turer på føttene / ski for å holde meg i aktivitet.

Anonymkode: 80866...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...