Gå til innhold

Vil dette gå bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann. Han har to barn med utfordringer.. er usikker på om jeg vil fortsette. Hva vil du råde meg til? Han ene er multihandicapet. Hun andre har noen diagnoser. 

Anonymkode: 563fa...ebd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del hadde det vært "no-go". Jeg har egne barn å ta vare på, jobb og et aktivt liv. 

Anonymkode: beb36...5df

Skrevet

Å ta vare på barn med såpass store utfordringer er vanskelig nok som biologisk forelder, som bonusforelder er det veldig krevende.

Du må tenke deg godt om og vite hva du går til.

Jeg har selv en venninne med to barn som har utfordringer, diagnoser på begge, og hun fant en ny mann som var villig til å ta på seg ansvaret for hennes barn. Han er spesiell, men det er hele personligheten hans som gjør det mulig. Han er utdannet sykepleier og jobber i psykiatrien. Det er slett ikke alle som har det i seg på den måten han har...

Jeg personlig hadde ikke maktet. Skulle jeg vært kjæreste med mannen du har møtt hadde det blitt som særboer og vært sammen i hans barnefri perioder.

Anonymkode: 8187f...837

Skrevet

Det hadde jeg ikke taklet 

Anonymkode: e5723...70a

Skrevet

Nei. Har en au adhd selv og det har vært beintøft.

Anonymkode: 5105b...e76

Skrevet

Det kan det gjøre, men jeg hadde ikke valgt det for egen del. 

Anonymkode: f8e44...75d

Skrevet

Jeg tenker det kommer helt an på hvor mye han har barna, og hvor mye avlastning de får av det offentlige. 

Anonymkode: e6938...0b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg tenker det kommer helt an på hvor mye han har barna, og hvor mye avlastning de får av det offentlige. 

Anonymkode: e6938...0b6

50%. Kan ikke si at det frister for å være ærlig. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Kan ikke si at det frister for å være ærlig. Hi

Det har du svaret på det selv.

Anonymkode: 10ce3...2cf

Skrevet

Aldri. Jeg har selv barn med utfordringer, og jeg hadde aldri i livet involvert meg med noe sånt frivillig. 

Anonymkode: a56b2...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...