Gå til innhold

Hva har du på deg når du slapper av alene hjemme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeans og t skjorte. Eier hverken joggebukse eller pysjbukse. Har en treningstights, men den bruker jeg bare til trening. Kald ekkel polyester vil jeg jo ikke ha på meg i sofaen.

Bomullen i jeans er det mest behagelige synes jeg 

Anonymkode: 31dfe...054

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeans og t skjorte. Eier hverken joggebukse eller pysjbukse. Har en treningstights, men den bruker jeg bare til trening. Kald ekkel polyester vil jeg jo ikke ha på meg i sofaen.

Bomullen i jeans er det mest behagelige synes jeg 

Jeg synes de som har jeans på seg når de slapper av er veeeeldig rare. Skjønner ikke at man synes det er digg. 

Anonymkode: 0d25d...ed8

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes de som har jeans på seg når de slapper av er veeeeldig rare. Skjønner ikke at man synes det er digg. 

Anonymkode: 0d25d...ed8

Det er kanskje fordi du kjøper veldig trange eller stramme jeans? Mine er veldig behagelige. Fra Only. Ikke trange

Annonse

Det varierer veldig. Jeans, kosebukse, joggebukse, linbukse, pysjbukse, cargobukse eller shorts, og myk topp eller genser. Det er egentlig bare finbukse og noen litt mer stive/stramme jeans jeg bytter fra, eller hvis jeg har hatt på skjorte/bluse eller kjole. 

Anonymkode: b1069...9fc

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Dere som har på jeans, skifter dere ikke klær når dere kommer fra jobb? Jeg skifter minst to ganger mellom jobb og leggetid. Som regel blir det tre skift, faktisk. 

Anonymkode: 69775...a82

Hvorfor skifter du 3 ganger etter du kommer fra jobb til du skal legge deg?

Anonymkode: 99e38...507

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor skifter du 3 ganger etter du kommer fra jobb til du skal legge deg?

Anonymkode: 99e38...507

Skifter fra jobbklær slik at jeg kan leke med barna og lage middag uten at det setter seg matos i klærne. Så er det tid for tur med hunden, ut å leke med barna eller trene. Og så til slutt dusj og pysjamas/ koseklær. 

Er ikke dette ganske normalt?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dere som har på jeans, skifter dere ikke klær når dere kommer fra jobb? Jeg skifter minst to ganger mellom jobb og leggetid. Som regel blir det tre skift, faktisk. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skifter fra jobbklær slik at jeg kan leke med barna og lage middag uten at det setter seg matos i klærne. Så er det tid for tur med hunden, ut å leke med barna eller trene. Og så til slutt dusj og pysjamas/ koseklær. 

Nei skifter aldri når jeg kommer hjem fra jobb. Har jeg på sokker tar jeg av de så fort jeg kommer hjem men bortsett fra det så har jeg på det samme hele dagen. Tar av bh på kvelden hvis jeg vet at jeg ikke skal noe ut

Anonymkode: 59329...e24

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei, hvorfor skulle jeg det? Den jeansen jeg har brukt på jobb, er stort sett også helt grei å bruke på møter jeg har på kveldstid. 

Anonymkode: f1e3a...958

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, hvorfor skulle jeg det? Den jeansen jeg har brukt på jobb, er stort sett også helt grei å bruke på møter jeg har på kveldstid. 

Men til fritidsaktiviteter og har du på samme antrekk gjennom både matlaging, lek og trening? Skifter du hele antrekket hver dag?

Hehe, sorry for mange spørsmål, men jeg ble litt overrasket over at flere ikke har forskjellig klær til forskjellige formål 😅

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Men til fritidsaktiviteter og har du på samme antrekk gjennom både matlaging, lek og trening? Skifter du hele antrekket hver dag?

Hehe, sorry for mange spørsmål, men jeg ble litt overrasket over at flere ikke har forskjellig klær til forskjellige formål 😅

Lite lek (voksne barn) og dessverre lite trening, og lager ikke mat det lukter særlig mye av. Selvfølgelig har jeg klær til ulike formål, men de fleste dager handler om jobb, litt middag, møter på kvelden (selvfølgelig ikke alle kvelder), eller litt jobbing på hjemmekontoret. Har jeg en penere/"dyrere" genser f.eks. i fin ull, så tar jeg gjerne av den hvis jeg skal være hjemme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...