Gå til innhold

Fader jeg fryser altså!

Anbefalte innlegg

Hater vinteren, sitter under teppet med to istapper av føtter, hjelper hverken med ullsokker eller fyr i peisen, like iskald etter flere timer. Velkommen overgangsalderen, hvis det er det som skal til for å slippe å hutre halve året. 

Bahhhhh! Sånn, da fikk jeg det ut. 

Anonymkode: 18ccf...a05

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450960-fader-jeg-fryser-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta åå deg ulltrøye, ullstilongs og Ullsokker under vanlige klær. Ta på deg en god jakke, lue, votter of støvler som er omtrent et nummer større enn de du bruker om sommeren og gå en rask tur på en drøy halvtime. Da får du i gang blodomløpet litt og holder Carmen.

Anonymkode: 33d4f...8e2

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vask føttene dine i godt varmt vann, ta på ullsokker. Fryser du på beina, så fryser du i hele deg. Slik er det i alle fall for meg. 

Anonymkode: d1f14...7e8

Dessuten: Gled deg til vinteren, til det blir ordentlig kaldt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ta åå deg ulltrøye, ullstilongs og Ullsokker under vanlige klær. Ta på deg en god jakke, lue, votter of støvler som er omtrent et nummer større enn de du bruker om sommeren og gå en rask tur på en drøy halvtime. Da får du i gang blodomløpet litt og holder Carmen.

Det hørtes koselig ut å holde Carmen ❤️

Anonymkode: 1989c...54e

Jeg bor i ull hele vinteren, men denne overgangen er helt pyton, hvert år. Merket det på lufta i går at det var snø i vente. 

🥶🥶🥶🥶 Blir ikke pensjonist i Norge kjenner jeg, hva nå enn vikingblod jeg burde hatt er lengst forduftet 😅

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Kanskje det hjelper for deg og mange andre, men det hjelper ikke for alle. Jeg har hund og går en rask tur på minst 1 time hver dag etter at jeg kommer hjem fra jobb med ullundertøy, varme ullsokker, varme bukse og en tykkere ullgenser, sko som skal holde varmen til - 40 grader, tykk lang boblekåpe, lue og polvotter, men fryser uansett. Jeg gledet meg til å oppleve varme når jeg kom i overgangsalderen, men fikk ingen hetetokter i det hele tatt.

Anonymkode: 883f8...b2c

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Vask føttene dine i godt varmt vann, ta på ullsokker. Fryser du på beina, så fryser du i hele deg. Slik er det i alle fall for meg. 

Det har du rett i. Går alltid med ull, men beina blir beint frosne etter en dag på jobb. Kanskje jeg skal kjøpe en sånn som bestemor hadde, elektrisk sokk 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...