Gå til innhold

Hvordan velge streamingtjeneste?

Anbefalte innlegg

Det er så mye å velge i, synes det er vanskelig. Hva har du og hva er du fornøyd med?

Ville ha mest mulig, slik at ungdommene kan se alt fra fotball til realityserier som thevoice, farmen, love is blind osv... Men alt går jo på ulike kanaler. 

Anonymkode: c79e0...12b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450947-hvordan-velge-streamingtjeneste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Netflix, Viaplay, TV2 Play, Disney og Amazone Prime. Rett og slett fordi ungen vil se en ting, tenåringen en annen, mannen en tredje og jeg ser bare TV2 Play 🥴 Men vi har råd til det, og gjør det sånn nå. 

Anonymkode: 05f8a...966

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Vi har Disney+, tv2 play og Netflix. Så kan vi velge mellom Max og Viaplay i poeng. Så kan bare ha en om gangen av de. 

Anonymkode: 1b986...101

Hva mener du med i poeng?

Anonymkode: 32d95...7b3

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du med i poeng?

Har Telia i borretslaget og da har vi 50 poeng man kan bruke uten større kostnad. Tror Max er 45 poeng og Viaplay er 40 poeng. 

Annonse

Har netflix, visplay, disney, skyshowtime og max. Skyshowtime og max har jeg fått et skikkelig godt tilbud på, netflix vanlig pris og de andre er innludert i et abbonement mannen har.

Da får hele familien se det de liker

Anonymkode: 8750f...32a

Ok, de fleste har veldig mange, noe jeg ikke kan ha.

Hva med feks strim som har tv2 play, viaplay og max. Skjønner jo at tv2play sender tv2 sine programmer, men hva sendes på max og viaplay? Hvor får man sett farmen, luksusfellen, 71 grader nord og slike program. Feks program som går på TVNorge?

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva med feks strim som har tv2 play, viaplay og max. Skjønner jo at tv2play sender tv2 sine programmer, men hva sendes på max og viaplay? Hvor får man sett farmen, luksusfellen, 71 grader nord og slike program. Feks program som går på TVNorge?

Farmen er på Tv 2 play

Luksusfellen er på Viaplay

71 grader nord på Max

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Luksusfellen og endel annet kan du se gratis på Pluto TV, Pluto har erstattet viafree

https://pluto.tv/no/on-demand

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du får alt dette med strim, vi er veldig fornøyd med pakka derfra. 

Bare vær klar over at max kommer med reklame, og hverken viaplay eller tv2 med de dyre sportspakkene. Så ønsker du mer sport må du oppgradere.

Anonymkode: 7646e...63d

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Farmen er på Tv 2 play

Luksusfellen er på Viaplay

71 grader nord på Max

Takk🙂❤️ så med strim vil vi gå dekket de fleste vanlige kanaler og serier? Virker som det greieste alternativet 🙂

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Luksusfellen og endel annet kan du se gratis på Pluto TV, Pluto har erstattet viafree

https://pluto.tv/no/on-demand

Takk for tips 🙂❤️

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du får alt dette med strim, vi er veldig fornøyd med pakka derfra. 

Bare vær klar over at max kommer med reklame, og hverken viaplay eller tv2 med de dyre sportspakkene. Så ønsker du mer sport må du oppgradere.

Anonymkode: 7646e...63d

Ok, det bør holde for oss 🙂 takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...