Gå til innhold

Borteboende ungdom VGS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er for at hun skal lære å ha styr på økonomi, ser jeg sikter litt høyt ifht hva andre tenker og gjør :) Takk for innspill, tror jeg må ta en prat å se hva han tenker også.

HI

Anonymkode: d3862...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er for at hun skal lære å ha styr på økonomi, ser jeg sikter litt høyt ifht hva andre tenker og gjør :) Takk for innspill, tror jeg må ta en prat å se hva han tenker også.

HI

*Hva far tenker også

Skrevet

Folk her inne relaterer seg til hva de selv har. Ungdommen trenger skikkelig mat, de skal både ha klær, utstyr og div. Det hun har til overs kan jo spares. Mine ungdommer spiser masse, og skikkelig kjøtt / fisk middag hver dag. De hadde ikke klart seg på 500 i uka på mat. 

Anonymkode: 0fc54...fd1

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Folk her inne relaterer seg til hva de selv har. Ungdommen trenger skikkelig mat, de skal både ha klær, utstyr og div. Det hun har til overs kan jo spares. Mine ungdommer spiser masse, og skikkelig kjøtt / fisk middag hver dag. De hadde ikke klart seg på 500 i uka på mat. 

Anonymkode: 0fc54...fd1

Vi har god råd, så hun er vant til å få god mat og alt hun trenger. Vi er på ingen måte rike, men vi er heldige. Jeg har ikke lyst å skjemme henne bort, men jeg vil heller ikke at hun skal leve fra hånd til munn når vi har råd å hjelpe henne. Tenker en gylden middelvei :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...