Anonym bruker Skrevet 22. november #101 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja, men tenker ikke at han skal ha valg? Anonymkode: e0c6a...bda Man gir ikke opp barna sine uansett hva. Punktum. Anonymkode: 3fbc5...27c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #102 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg tror ikke at andre er opptatt av meg. Jeg vet det motsatte. De tenker ikke på meg eller bruker energi på meg i det hele tatt. De lever sine liv som jeg ikke skulle finnes. Så hvordan er jeg det? Anonymkode: e0c6a...bda Når du ser på andre og deres handlinger så ser du det i lys av deg og dine tanker om deg selv. Du tenker at det er synd på deg fordi livet ikke ble som du ønsket. Du føler også at ingen liker deg. Alt de gjør blir sett i lys av det du synes om deg selv. Du har en ganske rigid og snever mening om hva de må gjøre for at det skal være riktig. Dette er begrunnet i hva du synes om deg selv og hva du ønsker skal skje. Det er helt fraværende hvordan de tenker og føler. Hva de, realistisk, kan ha tenkt når de gjorde som de gjorde. Deres handlinger blir sett i lys av dine ønsker, ikke fra deres. Hva deres intensjon er, hva de føler, strir med og har mulighet til, bryr du deg ikke om. Det er du som er sentrum for din tolkning. Så handler du mot andre basert på dine tolkninger. Du kan skjelle dem ut. Du kan blokkere dem. Du avlyser avtaler. Igjen med utgangspunkt i dine tanker og følelser. Dette uten tanker for hvordan de føler det når du gjør dette mot dem. Hadde dine venner oppført seg mot deg, slik du oppfører seg mot dem, hadde du blitt knust. Du unnskylder handlingen din med at du følte det slik. Du misforstod fordi du har det vondt. Igjen, er alt med utgangspunkt i deg. Dette mønsteret er det som gjør at folk sier at du er selvsentrert. Alt baserer seg på hva du tenker og føler. Du setter deg ikke inn i hva andre realistisk kan ha tenkt. Hva de ønsker, betyr ikke noe mot dine ønsker. Du prøver ikke engang å finne ut av hva deres ønsker er, eller hvordan deres liv er. Fordelen med dette er at det for flere er en boble. Det er mønstre det er mulig å bryte om man løfter blikket og ser andre. Det å ha empati med andre betyr at du klarer å sette deg inn i deres situasjon og deres ønsker i situasjonen. Empati er ikke å se for seg, seg selv i samme situasjon. Det er å forstå, så godt det lar seg gjøre, den andre. Vi er annerledes, så det du tenker er riktig for deg i en situasjon, er ikke nødvendigvis riktig for andre. Det er det viktig at man forstår. Du må også se din rolle. Både i andres liv og ikke minst i ditt eget. Kommer du deg ut av boblen, har du all mulighet til å få det mye bedre med deg selv, styrke de relasjonene du har og få nye. Det går også an inne i boblen, men det er litt vanskeligere og blir da mer på en 'situasjon til situasjons'-basis. Anonymkode: 67cd3...af6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #103 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): Selvsentrert er en person som tror alt dreier seg om seg. Og det tror jeg ikke. Absolutt ikke. Anonymkode: e0c6a...bda Nå ror jeg du bare troller. Anonymkode: b875a...fe0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #104 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du skriver jo ukentlig om deg selv og dine innbilte problemer. Bare se i denne tråden, kommentar på kommentar med verre og verre utsagn, desperate forsøk på å få tilbakemeldinger. Helst slemme, slik at du har enda en grunn til å være lei deg. Du har kun tanker og bekymring for deg selv. Navlebeskuende. Anonymkode: d2253...c15 Jeg skjønner. Synes du det er galt å skrive det her. Har ingen å prate med. Så går helt alene med dette. Andre snakker gjerne med mann, foreldre eller venner. Ingen her. Det er ganske tungt å gå med alt alene. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #105 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (8 timer siden): Når du ser på andre og deres handlinger så ser du det i lys av deg og dine tanker om deg selv. Du tenker at det er synd på deg fordi livet ikke ble som du ønsket. Du føler også at ingen liker deg. Alt de gjør blir sett i lys av det du synes om deg selv. Du har en ganske rigid og snever mening om hva de må gjøre for at det skal være riktig. Dette er begrunnet i hva du synes om deg selv og hva du ønsker skal skje. Det er helt fraværende hvordan de tenker og føler. Hva de, realistisk, kan ha tenkt når de gjorde som de gjorde. Deres handlinger blir sett i lys av dine ønsker, ikke fra deres. Hva deres intensjon er, hva de føler, strir med og har mulighet til, bryr du deg ikke om. Det er du som er sentrum for din tolkning. Så handler du mot andre basert på dine tolkninger. Du kan skjelle dem ut. Du kan blokkere dem. Du avlyser avtaler. Igjen med utgangspunkt i dine tanker og følelser. Dette uten tanker for hvordan de føler det når du gjør dette mot dem. Hadde dine venner oppført seg mot deg, slik du oppfører seg mot dem, hadde du blitt knust. Du unnskylder handlingen din med at du følte det slik. Du misforstod fordi du har det vondt. Igjen, er alt med utgangspunkt i deg. Dette mønsteret er det som gjør at folk sier at du er selvsentrert. Alt baserer seg på hva du tenker og føler. Du setter deg ikke inn i hva andre realistisk kan ha tenkt. Hva de ønsker, betyr ikke noe mot dine ønsker. Du prøver ikke engang å finne ut av hva deres ønsker er, eller hvordan deres liv er. Fordelen med dette er at det for flere er en boble. Det er mønstre det er mulig å bryte om man løfter blikket og ser andre. Det å ha empati med andre betyr at du klarer å sette deg inn i deres situasjon og deres ønsker i situasjonen. Empati er ikke å se for seg, seg selv i samme situasjon. Det er å forstå, så godt det lar seg gjøre, den andre. Vi er annerledes, så det du tenker er riktig for deg i en situasjon, er ikke nødvendigvis riktig for andre. Det er det viktig at man forstår. Du må også se din rolle. Både i andres liv og ikke minst i ditt eget. Kommer du deg ut av boblen, har du all mulighet til å få det mye bedre med deg selv, styrke de relasjonene du har og få nye. Det går også an inne i boblen, men det er litt vanskeligere og blir da mer på en 'situasjon til situasjons'-basis. Anonymkode: 67cd3...af6 Takk for saklig og godt innlegg. Og jeg ser litt hva du mener. Jeg skjønte lutt mer hva du mente. Ja, det blir tanker fra midt ståsted og følelser jeg blir styrt av. Det innrømmer jeg. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #106 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nå ror jeg du bare troller. Anonymkode: b875a...fe0 Hvordan det? Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #107 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg skjønner. Synes du det er galt å skrive det her. Har ingen å prate med. Så går helt alene med dette. Andre snakker gjerne med mann, foreldre eller venner. Ingen her. Det er ganske tungt å gå med alt alene. Anonymkode: e0c6a...bda Veldig få snakker så mye om seg selv og kun sine opplevelser av ting til dem rundt seg. Du ser alt som skjer kun i lys av dine egne følelser, du har aldri noen tanker for andres følelser, bortsett fra når du tillegger dem all slags onde hensikter for å såre deg. Anonymkode: d2253...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november #108 Del Skrevet 22. november Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner. Synes du det er galt å skrive det her. Har ingen å prate med. Så går helt alene med dette. Andre snakker gjerne med mann, foreldre eller venner. Ingen her. Det er ganske tungt å gå med alt alene. Anonymkode: e0c6a...bda Og det har du lagt opp til helt selv. Anonymkode: 5609c...cfe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #109 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): Veldig få snakker så mye om seg selv og kun sine opplevelser av ting til dem rundt seg. Du ser alt som skjer kun i lys av dine egne følelser, du har aldri noen tanker for andres følelser, bortsett fra når du tillegger dem all slags onde hensikter for å såre deg. Anonymkode: d2253...c15 Hva gjør man da? Snakker du aldri med noen om hva som skjer i livet ditt og hva du tenker? Jeg vet jeg er følelsesstyrt, men går ikke bevisst inn for å såre noen. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #110 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (5 timer siden): Og det har du lagt opp til helt selv. Anonymkode: 5609c...cfe Hvordan da? Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #111 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør man da? Snakker du aldri med noen om hva som skjer i livet ditt og hva du tenker? Jeg vet jeg er følelsesstyrt, men går ikke bevisst inn for å såre noen. Anonymkode: e0c6a...bda Selvsagt snakker jeg om ting, men ikke bare om det negative. Om jeg hadde sagt til mannen min at jeg var lei meg fordi min bursdagshilsen på FB bare fikk en 👍🏼mens andre fikk ❤️hadde han nok trodd at jeg hadde fått hjernedrypp. Samme om jeg hadde blitt rasende fordi noen ikke gratulerte meg med dagen. Kanskje du mangler noen som kan regulere deg, du har jo null impulskontroll eller evne til å se andres side av en sak. Anonymkode: d2253...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #112 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Selvsagt snakker jeg om ting, men ikke bare om det negative. Om jeg hadde sagt til mannen min at jeg var lei meg fordi min bursdagshilsen på FB bare fikk en 👍🏼mens andre fikk ❤️hadde han nok trodd at jeg hadde fått hjernedrypp. Samme om jeg hadde blitt rasende fordi noen ikke gratulerte meg med dagen. Kanskje du mangler noen som kan regulere deg, du har jo null impulskontroll eller evne til å se andres side av en sak. Anonymkode: d2253...c15 Jeg skjønner. Kunne du blitt det uten å si noe? Eller helt utenkelig? Jeg vet ikke om jeg mangler noe, men vet at jeg reagerer på ting som sårer. Og prøver jo å sette meg i andres ting. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #113 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg skjønner. Synes du det er galt å skrive det her. Har ingen å prate med. Så går helt alene med dette. Andre snakker gjerne med mann, foreldre eller venner. Ingen her. Det er ganske tungt å gå med alt alene. Anonymkode: e0c6a...bda Du bør prate med noen profesjonelle. Her får du bare masse negative tilbakemeldinger og jeg tviler på at det bidrar til at du føler deg bedre? En psykolog blir betalt for å høre om alt det her og kommer til å møte deg på en annen måte. Kanskje du også er mer mottakelig når det kommer fra en profesjonell. Sjekk om du har helseforsikring på jobben så kan du få psykolog via det. Men jeg vil tro du også kvalifiserer for hjelp på DPS. Du må bare være ærlig med fastlegen din om hvordan du har det og hvordan ting ligger an og hvordan tankesettet ditt er. Anonymkode: 07767...ddc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #114 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner. Kunne du blitt det uten å si noe? Eller helt utenkelig? Jeg vet ikke om jeg mangler noe, men vet at jeg reagerer på ting som sårer. Og prøver jo å sette meg i andres ting. Anonymkode: e0c6a...bda Jeg kan bli skuffet, men veldig sjelden såret eller lei meg over hva andre sier eller gjør. Jeg tror på det gode i folk og svært få mennesker går aktivt inn for å såre andre. Det er neppe bra for deg å bruke forumet som lufteventil i og med at du ofte får svært kritiske tilbakemeldinger. Men helt ærlig så virker det som du på en måte liker de slemme kommentarene best? Du bør absolutt ta en tur til fastlegen og vær uforbeholden ærlig, det er trist at du bruker hele livet ditt på å måle menneskene rundt deg. Anonymkode: d2253...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #115 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg kan bli skuffet, men veldig sjelden såret eller lei meg over hva andre sier eller gjør. Jeg tror på det gode i folk og svært få mennesker går aktivt inn for å såre andre. Det er neppe bra for deg å bruke forumet som lufteventil i og med at du ofte får svært kritiske tilbakemeldinger. Men helt ærlig så virker det som du på en måte liker de slemme kommentarene best? Du bør absolutt ta en tur til fastlegen og vær uforbeholden ærlig, det er trist at du bruker hele livet ditt på å måle menneskene rundt deg. Anonymkode: d2253...c15 Bra for deg. Da er du heldig der. Jeg har ingen grunn til å tro at mennesker er gode. Senest i dag. Kritisert på absolutt alt. Og det sårer og ingen bryr seg om det. Nei, jeg liker ikke det. Og bare å hentyde det. Hvorfor? Men det gir en grunn til å forklare. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #116 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bra for deg. Da er du heldig der. Jeg har ingen grunn til å tro at mennesker er gode. Senest i dag. Kritisert på absolutt alt. Og det sårer og ingen bryr seg om det. Nei, jeg liker ikke det. Og bare å hentyde det. Hvorfor? Men det gir en grunn til å forklare. Anonymkode: e0c6a...bda Som du ser var det en grunn til at jeg svarte som jeg gjorde i tråden om klokke. Det var et forsøk på å hjelpe deg fra din tankegang om at ingen bryr seg, ved å vise at det er fort gjort å glemme å si takk, uten at det betyr noe negativt. Regner med at du ikke mente noe vondt ved ikke p si takk. På akkurat samme måte er det for andre, det er bare at du tillegger dem onde hensikter. Anonymkode: a29dd...3f2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #117 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (10 timer siden): Du bør prate med noen profesjonelle. Her får du bare masse negative tilbakemeldinger og jeg tviler på at det bidrar til at du føler deg bedre? En psykolog blir betalt for å høre om alt det her og kommer til å møte deg på en annen måte. Kanskje du også er mer mottakelig når det kommer fra en profesjonell. Sjekk om du har helseforsikring på jobben så kan du få psykolog via det. Men jeg vil tro du også kvalifiserer for hjelp på DPS. Du må bare være ærlig med fastlegen din om hvordan du har det og hvordan ting ligger an og hvordan tankesettet ditt er. Anonymkode: 07767...ddc Får betalt ja. Som er dyrt og tenker de ser ned på dem. Og tenker bli ferdig. Som ellers i samfunnet. Har ikke troen på dette. Folk elsker å kritisere meg for absolutt alt. Aldri noe annet. Ikke en gang tror jeg. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #118 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Som du ser var det en grunn til at jeg svarte som jeg gjorde i tråden om klokke. Det var et forsøk på å hjelpe deg fra din tankegang om at ingen bryr seg, ved å vise at det er fort gjort å glemme å si takk, uten at det betyr noe negativt. Regner med at du ikke mente noe vondt ved ikke p si takk. På akkurat samme måte er det for andre, det er bare at du tillegger dem onde hensikter. Anonymkode: a29dd...3f2 Håper du leser dette! Anonymkode: a29dd...3f2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150158976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #119 Del Skrevet 23. november Sannheten er at jeg egentlig blir kritisert for alt jeg gjør. Ingen bryr seg om hva de sier. Gjerne for å såre har jeg skjønt. Fått kritikk for så og si alke trådene mine. Så lager jeg en helt nøytral tråd da er det galt at jeg ikke takket. Prøv en gang å være meg få den kritikken jeg får. Hadde du blitt lei deg? Jeg blir det. Men nå kommer vel en super kommentar om at jeg liker det. Her er vedtatt at jeg er rar og spesiell og vet ikke alt hva jeg er blitt kalt. Og alt er egentlig greit å si. Er det for å være grei? Nei, tvilsomt. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november #120 Del Skrevet 23. november Anonym bruker skrev (11 timer siden): Som du ser var det en grunn til at jeg svarte som jeg gjorde i tråden om klokke. Det var et forsøk på å hjelpe deg fra din tankegang om at ingen bryr seg, ved å vise at det er fort gjort å glemme å si takk, uten at det betyr noe negativt. Regner med at du ikke mente noe vondt ved ikke p si takk. På akkurat samme måte er det for andre, det er bare at du tillegger dem onde hensikter. Anonymkode: a29dd...3f2 Jeg ser hva du mener her. Og nei jeg mente ikke det. Så kan være at noen ikke mener noe stygt med det. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november #121 Del Skrevet 24. november Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg ser hva du mener her. Og nei jeg mente ikke det. Så kan være at noen ikke mener noe stygt med det. Anonymkode: e0c6a...bda Jeg tror nok det er sånne ting folk her blir litt irritert over. Hvis andre gjør en liten feil, ikke sier noe, sier noe som i dine øyne er feil, osv klikker du med en gang og mener de gjør det for å være slemme. Mens når du selv gjør det mente du ingenting med det. Derfor har det blitt sånn at mange er ute etter å ta deg for hvert minste lite feiltrinn, fordi du selv gjør det samme. Mange gjør det nok av ren irritasjon etter hvert, men tror nok en del gjør det for å prøve å få deg til å se at du legger mye mer i det når andre gjør noe mot deg enn når du gjør det samme mot andre. Skjønner du poenget mitt her? Anonymkode: e7039...41a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november #122 Del Skrevet 24. november Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg tror nok det er sånne ting folk her blir litt irritert over. Hvis andre gjør en liten feil, ikke sier noe, sier noe som i dine øyne er feil, osv klikker du med en gang og mener de gjør det for å være slemme. Mens når du selv gjør det mente du ingenting med det. Derfor har det blitt sånn at mange er ute etter å ta deg for hvert minste lite feiltrinn, fordi du selv gjør det samme. Mange gjør det nok av ren irritasjon etter hvert, men tror nok en del gjør det for å prøve å få deg til å se at du legger mye mer i det når andre gjør noe mot deg enn når du gjør det samme mot andre. Skjønner du poenget mitt her? Anonymkode: e7039...41a Ja, folk er ute etter meg uansett hva jeg måtte gjør. Veldig hyggelig! Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november #123 Del Skrevet 24. november Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, folk er ute etter meg uansett hva jeg måtte gjør. Veldig hyggelig! Anonymkode: e0c6a...bda Leste du det jeg skrev? Å prøve å forklare noe til deg, er som å snakke til en stein! Du har jo gått fullstendig i vranglås! Anonymkode: e7039...41a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november #124 Del Skrevet 24. november Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, folk er ute etter meg uansett hva jeg måtte gjør. Veldig hyggelig! Anonymkode: e0c6a...bda Du store verden. Anonymkode: d2253...c15 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november #125 Del Skrevet 24. november Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Leste du det jeg skrev? Å prøve å forklare noe til deg, er som å snakke til en stein! Du har jo gått fullstendig i vranglås! Anonymkode: e7039...41a Er det så rart? Prøv å vær meg her. Til og med på en tråd om klokke. Anonymkode: e0c6a...bda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450925-tanker-rundt-dette-med-to-foreldre/page/5/#findComment-150159246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå