Gå til innhold

Tanker rundt dette med to foreldre

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hva om du klarte å se litt forbi din egen sørgelige nesetipp og faktisk ta til deg noe av alt andre skriver til deg? 

Anonymkode: d2253...c15

Jeg prøver å gjøre det da! 

Anonymkode: e0c6a...bda

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, unner han alt dette.

Det er bare kjipt å være den som ikke kan. Jeg er nok ikke i tankene der, men om hadde det ikke for å være grei på noen måte ihvertfall. 

Lager og innlegg uten. Og går ikke innfor det. Bare forklarer. 

Skjønner ikke hvordan jeg er navlebeskuende når jeg tenker at folk ikke tenker på meg? Trodde mer det var en som trodde alt dreier seg om seg. Jeg tenker motsatt. At ingen gjør det, men om så er det ikke for noe hyggelig eller være grei. 

Du gjør det igjen. Tillegger andre tanker og følelser du ikke kan ha grunnlag for å vite. Du tror at faren til barnet ditt gir han fine gaver og reiser for å plage deg, ikke fordi han er glad i ungdommen. Navlebeskuende. 

Du tror at folk sender deg snap om hyggelige ting de gjør for å plage deg. Navlebeskuende. 

Du sender melding for å spør om hvorfor en bekjent ikke gratulerer deg med dagen!!! Navlebeskuende. 

Du tror ikke at du ikke betyr noe for andre. Du tror jo at du betyr så mye at de aktivt går inn for å være slemme med deg på fast basis. 

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Du gjør det igjen. Tillegger andre tanker og følelser du ikke kan ha grunnlag for å vite. Du tror at faren til barnet ditt gir han fine gaver og reiser for å plage deg, ikke fordi han er glad i ungdommen. Navlebeskuende. 

Du tror at folk sender deg snap om hyggelige ting de gjør for å plage deg. Navlebeskuende. 

Du sender melding for å spør om hvorfor en bekjent ikke gratulerer deg med dagen!!! Navlebeskuende. 

Du tror ikke at du ikke betyr noe for andre. Du tror jo at du betyr så mye at de aktivt går inn for å være slemme med deg på fast basis. 

Amen!

Anonymkode: 5609c...cfe

Anonym bruker skrev (På 19.11.2024 den 23.38):

Om han ikke virker interessert og svarer meg når jeg kontakter han når han blir eldre f.eks kommer ikke jeg til å mase tror jeg. Faren er og at om gan skulle få kjæreste blir det ofte damenes foreldre de har kontakt med vel? 

Du tuller nå?

Jeg vet iallefall at jeg kommer til å "mase" på ungene mine til den dagen jeg dør, helt uavhengig av hva de gjør. De er jo ungene mine!

LillaGorilla♥♥ skrev (8 minutter siden):

Du tuller nå?

Jeg vet iallefall at jeg kommer til å "mase" på ungene mine til den dagen jeg dør, helt uavhengig av hva de gjør. De er jo ungene mine!

Ikke sant. Det er helt normalt at unge voksne lever sitt eget liv og tar lite kontakt. Foreldrene må stå for masingen.

Slik HI tenker, kommer hun til å miste sønnen sin veldig raskt. 

Anonymkode: a29dd...3f2

Om han ikke virker interessert og svarer meg når jeg kontakter han når han blir eldre f.eks kommer ikke jeg til å mase tror jeg. Faren er og at om gan skulle få kjæreste blir det ofte damenes foreldre de har kontakt med vel? 

Om jeg skulle vente på at sønnen min skulle kontakte meg så hadde vi nok pratet sammen noen få ganger i året. Han er kjempeglad i meg, men ser ikke vitsen i å ringe bare for å prate. Når han ringer så har han en misjon med samtalen. Men når jeg ringer han så blir han glad, noen ganger blir samtalen kort og noen ganger kan vi skravle lenge.

Datter er annerledes, hun snapper og ringer på daglig basis og kan ringe bare for å si at hun så noe morsomt på trikken eller klage litt på kjæresten. 

Det som aldri kommer til å skje er at jeg gir dem "fred". 

Annonse

Det er vanlig å hold kontakten med foreldre på begge sider, med mindre man har et dårlig forhold til foreldrene sine. Hvordan var det når du var i et forhold, hadde dere bare kontakt med dine foreldre da?  Og at alle har nok med seg selv og ikke går rundt og spekulerer på hva de kan gjøre for å såre deg eller ødelegge for deg, er ikke det samme som at ingen bryr seg om deg. Ser du ikke forskjellen?

Anonymkode: e7039...41a

Navlebeskuende er et annet ord for selvopptatt, altså opptatt av seg selv og egne følelser, og det er du så absolutt. Du tror alt handler om deg, og tror alt som gjøres av andre gjøres for å plage deg, du er særdeles selvopptatt.

Anonymkode: 3cfbb...fe4

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Navlebeskuende er et annet ord for selvopptatt, altså opptatt av seg selv og egne følelser, og det er du så absolutt. Du tror alt handler om deg, og tror alt som gjøres av andre gjøres for å plage deg, du er særdeles selvopptatt.

Anonymkode: 3cfbb...fe4

Jeg tror ikke at andre er opptatt av meg. Jeg vet det motsatte. De tenker ikke på meg eller bruker energi på meg i det hele tatt. De lever sine liv som jeg ikke skulle finnes. Så hvordan er jeg det? 

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det er vanlig å hold kontakten med foreldre på begge sider, med mindre man har et dårlig forhold til foreldrene sine. Hvordan var det når du var i et forhold, hadde dere bare kontakt med dine foreldre da?  Og at alle har nok med seg selv og ikke går rundt og spekulerer på hva de kan gjøre for å såre deg eller ødelegge for deg, er ikke det samme som at ingen bryr seg om deg. Ser du ikke forskjellen?

Jeg passet på å reise ofte til mine foreldre når barnet mitt var liten. Var med hans og, men ikke like nye. Blir det ikke ofte sånn? Jeg hadde barnet mest og. 

Jeg tror en del er beviste valg. Men nei tror ikke jeg er noe noen bruker tid på. Eller vet og merker det i livet mitt. 

MissSaigon skrev (14 timer siden):

Om jeg skulle vente på at sønnen min skulle kontakte meg så hadde vi nok pratet sammen noen få ganger i året. Han er kjempeglad i meg, men ser ikke vitsen i å ringe bare for å prate. Når han ringer så har han en misjon med samtalen. Men når jeg ringer han så blir han glad, noen ganger blir samtalen kort og noen ganger kan vi skravle lenge.

Datter er annerledes, hun snapper og ringer på daglig basis og kan ringe bare for å si at hun så noe morsomt på trikken eller klage litt på kjæresten. 

Det som aldri kommer til å skje er at jeg gir dem "fred". 

Så koselig. Fint at du gjør det. Hvor gammel er de? 

LillaGorilla♥♥ skrev (14 timer siden):

Du tuller nå?

Jeg gjorde egentlig ikke det. 

Sier ikke at jeg ikke kommer til å ta kontakt, men blir det at det aldri det taes tid eller kommer om blir bedt osv så tror jeg ikke det. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gjorde egentlig ikke det. 

Sier ikke at jeg ikke kommer til å ta kontakt, men blir det at det aldri det taes tid eller kommer om blir bedt osv så tror jeg ikke det. 

Når man ikke trodde at det gikk an å bli verre..... Men egentlig ikke overrasket, det sier vel alt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg tror ikke faren tenker på meg, men hadde aldri gjort noe for å være grei med meg. Heller motsatt. 

Nei, de vil bare vise hvor kjekt de har det. 

Ja, det gjorde jeg. 

Jeg vet de ikke tenker/bryr seg om meg. Så nei tror ikke jeg betyr noe for noen. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Når man ikke trodde at det gikk an å bli verre..... Men egentlig ikke overrasket, det sier vel alt. 

Hva mener du? Om han aldri sa ja til å komme eller tok seg tid til å prate osv. Hvorfor skal jeg det da? Da har han valgt. Om han gjorde det. Så klart. Hadde vært sårt om han valgte faren og dem mest og. Tiden vil vise. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke faren tenker på meg, men hadde aldri gjort noe for å være grei med meg. Heller motsatt. 

Ja, det gjorde jeg. 

Jeg vet de ikke tenker/bryr seg om meg. Så nei tror ikke jeg betyr noe for noen. 

Jeg synes skikkelig synd på sønnen din, som har vokst opp med dette.

Anonymkode: b875a...fe0

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? Om han aldri sa ja til å komme eller tok seg tid til å prate osv. Hvorfor skal jeg det da? Da har han valgt. Om han gjorde det. Så klart. Hadde vært sårt om han valgte faren og dem mest og. Tiden vil vise. 

FORDI HAN ER SØNNEN DIN!  Trenger ingen andre grunner enn det! 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, det gjorde jeg. 

Navlebeskuende 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Selvsentrert er en person som tror alt dreier seg om seg. Og det tror jeg ikke. Absolutt ikke. 

Du skriver jo ukentlig om deg selv og dine innbilte problemer. Bare se i denne tråden, kommentar på kommentar med verre og verre utsagn, desperate forsøk på å få tilbakemeldinger. Helst slemme, slik at du har enda en grunn til å være lei deg. Du har kun tanker og bekymring for deg selv. Navlebeskuende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...