Gå til innhold

Når daten forteller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sjalu. Jeg vil at du skal ha sex med andre enn meg når vi er kjærester 😳

Hva tenker man da?

Anonymkode: f8daa...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No no no!!

Anonymkode: 32540...c68

Skrevet

Hvis du selv ikke er interessert i et åpent forhold, er det vel ikke noe å lure på...

Anonymkode: 13894...2ee

Skrevet

De fleste tolker det som at vedkommende ikke elsker deg lengre og bryr seg fanden om hva som skjer. Kanskje har han noen på si selv også. 

Jeg hadde blitt så sur at du aner ikke! Hadde mistet siste rest av kjærlighet og begjær og hadde nok gjort det slutt etterhvert. 

Anonymkode: c3d96...99e

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

No no no!!

Anonymkode: 32540...c68

Ok 

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hvis du selv ikke er interessert i et åpent forhold, er det vel ikke noe å lure på...

Anonymkode: 13894...2ee

Jeg kan gjerne ha sex med flere. Han sa at det kun er jeg som skal få lov å ha sex med andre. Ikke han 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De fleste tolker det som at vedkommende ikke elsker deg lengre og bryr seg fanden om hva som skjer. Kanskje har han noen på si selv også. 

Jeg hadde blitt så sur at du aner ikke! Hadde mistet siste rest av kjærlighet og begjær og hadde nok gjort det slutt etterhvert. 

Anonymkode: c3d96...99e

Dette er date nr.2. Han skal ikke ha sex med andre. Kun jeg. 

Skrevet

Jeg tenker at han enten ikke tror han kan klare å være bra nok for deg seksuelt, eller at han ønsker et åpent forhold hvor dere begge kan ha dere utenfor forholdet.

Uansett hva det er så syns jeg du skal se på det som en positiv ting at han allerede tar det opp mens dere bare dater, og ikke senere, da er han ærlig :)

Anonymkode: 884e8...de0

Skrevet

Jeg hadde tenkt NEI, men man har jo forskjellige preferanser. Hva vil du?

Anonymkode: 717f1...906

Skrevet

Syns det er rart å snakke om så tidlig. 

Anonymkode: 6ac27...f7b

Skrevet

Hva du skal tenke kommer jo helt an på hva du selv har som preferanser. Synes kanskje 2.date var litt tidlig å ta opp slikt. Det høres ut som han tenner på en form for cockhold, eller vil ha åpent forhold. Rødt flagg om det viser seg å være en test for å se hva du svarer.

Anonymkode: d4f76...a66

Skrevet

Hvis du tenner p det er det jo bare å kjøre på!

Men jeg hadde avsluttet datingen. For meg personlig blir jeg kvalm av tanken på at partneren min tenner på at jeg knuller rundt. Jeg hadde følt meg som et leketøy som oppfylte hans fetisj, ikke følt meg elsket eller spesiell. 

Anonymkode: 3cc78...067

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva du skal tenke kommer jo helt an på hva du selv har som preferanser. Synes kanskje 2.date var litt tidlig å ta opp slikt. Det høres ut som han tenner på en form for cockhold, eller vil ha åpent forhold. Rødt flagg om det viser seg å være en test for å se hva du svarer.

Anonymkode: d4f76...a66

Ja. Ble veldig overrasket over at han fortalte det, så tidlig. Han sa at han tenner på at jeg skal få nytelse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...