Gå til innhold

Venner som lekker

Anbefalte innlegg

Har ei venninne. Hun klarer ikke holde på noen hemmeligheter. Forteller jeg henne noe som både er sårbart og vanskelig forteller hun det videre. Hun kan plutselig ringe å fortelle meg at hun er verdens dårligste venninne fordi hun har fortalt dette til en annen venninne. Jeg spør hvorfor? Venninnen hennes hadde spurt henne om hvorfor jeg er sykmeldt, (ei jeg ikke kjenner engang) og da er forklaringen at hun klarer bare ikke lyve, så da måtte hun fortelle alt sammen 🙈  blir hun spurt om noe hun vet må hun fortelle det, fordi hun ikke klarer å lyve. Altså.. jeg vet jo mye om mange, men jeg klarer fint å si «vet ikke» om noen spør meg direkte om noen. Jeg vet ikke om hun er litt dum eller hva jeg skal si. Noen som skjønner greia? 
Siden det har skjedd flere ganger, så skjønner jeg at jeg ikke kan dele noe privat med henne mer 

Anonymkode: 2d0b9...b4a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450921-venner-som-lekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rhapsody in blue skrev (1 time siden):

Det er helt riktig. Du må slutte å fortelle henne om deg selv. Snakk om løst og fast, ting alle vet. Ikke betro deg. Dette styrer du jo selv, nå som du vet hvordan hun fungerer.

Ja det må jo bare bli slik. Når hemmelighetene til bestevenninnen blir for fristende å snakke om til andre 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har ei venninne. Hun klarer ikke holde på noen hemmeligheter. Forteller jeg henne noe som både er sårbart og vanskelig forteller hun det videre. Hun kan plutselig ringe å fortelle meg at hun er verdens dårligste venninne fordi hun har fortalt dette til en annen venninne. Jeg spør hvorfor? Venninnen hennes hadde spurt henne om hvorfor jeg er sykmeldt, (ei jeg ikke kjenner engang) og da er forklaringen at hun klarer bare ikke lyve, så da måtte hun fortelle alt sammen 🙈  blir hun spurt om noe hun vet må hun fortelle det, fordi hun ikke klarer å lyve. Altså.. jeg vet jo mye om mange, men jeg klarer fint å si «vet ikke» om noen spør meg direkte om noen. Jeg vet ikke om hun er litt dum eller hva jeg skal si. Noen som skjønner greia? 
Siden det har skjedd flere ganger, så skjønner jeg at jeg ikke kan dele noe privat med henne mer 

Hun er ingen venninne. Ikke fortell henne noe. 

Anonymkode: 809f9...2f8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...