Gå til innhold

(Bilde) Hva syntes dere om denne kjolen til julebord?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Du som har så flott figur kan utmerket godt bruke en slik kjole. Likevel synes jeg den er i korteste laget, den burde vært minst 10 cm lengre og dekket bittelitt mer enn knapt nok rumpa. 

Anonymkode: e6bf2...7e2

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du som har så flott figur kan utmerket godt bruke en slik kjole. Likevel synes jeg den er i korteste laget, den burde vært minst 10 cm lengre og dekket bittelitt mer enn knapt nok rumpa. 

Anonymkode: e6bf2...7e2

Ts her, ja jeg tar imot den. Syntes selv også den er i det korteste laget. 

🙈😸

Anonymkode: 9a4e4...4d4

Du har en flott figur, og kjolen er fin. Fargen er nydelig, så deilig med noe annet enn sort, rødt og glitter på julebord.

Men personlig synes jeg den er altfor kort, du kan jo ikke sitte i den uten å vise hele understellet... Uansett om det er på en stol eller en barkrakk så vil alle se rett hjem så fort du bøyer knærne. Du skal vel ikke stå på hele julebordet?

Anonymkode: 523da...392

amandine skrev (17 timer siden):

Den var fin! Og deilig med en annen farve enn sort, synes jeg. Kos deg på julebord!

Enig i dette. Fikk bilde fra ei venninne som var på julebord og alle stod der i svart fra topp til tå. Bortsett fra alle smilene så kunne det vært et bilde fra en begravelse. 

Anonymkode: 8d668...765

Jeg er enig i at den godt kunne vært 10 cm lengre og vært like fin, men jeg er ikke enig i at det er nødvendig. Ikke på et julebord. På et julebord sitter du ved et bord eller en bardisk, og om noen tilfeldigvis ser en skygge av noe der nede så dør de ikke av det. Vel, om en mann eller to dør av hjerteinfarkt, så dør de lykkelige:fnise:

Anonymkode: a0e20...69e

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Du har en flott figur, og kjolen er fin. Fargen er nydelig, så deilig med noe annet enn sort, rødt og glitter på julebord.

Men personlig synes jeg den er altfor kort, du kan jo ikke sitte i den uten å vise hele understellet... Uansett om det er på en stol eller en barkrakk så vil alle se rett hjem så fort du bøyer knærne. Du skal vel ikke stå på hele julebordet?

Anonymkode: 523da...392

Man sitter jo med bena samlet? Så om man sitter som et normalt dannet menneske så er det jo ingen som ser noe de ikke skulle. 

Anonymkode: cbbed...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...