Gå til innhold

Kan noen forklare meg hva disse mennene gjør?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Fra nå av er de luft for deg. Det gjør vondt den første tiden, men blir lettere og lettere for hver dag som går. Plutselig møter du en fantastisk fyr, han er der ute, og da blir alt helt annerledes. 🤗

Anonymkode: fe6a7...f87

Tusen takk ❤️🫂 håper det ❤️

Han som jeg ikke har møtt avsluttet jeg nettopp med. Kjente på en lettelse.

Han jeg har møtt, avsluttet jeg også med for noen uker siden, men jeg gikk tilbake. Og angrer. Føler meg dum. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så komplisert. Hvorfor ikke gi litt faen. Føler alle kvinner klarer å "ligge rundt". Men jeg får problemer. Hi

Anonymkode: f8eaf...4a7

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Han jeg har møtt, avsluttet jeg også med for noen uker siden, men jeg gikk tilbake. Og angrer. Føler meg dum. 

Skjønner ikke hvorfor det skal være så komplisert. Hvorfor ikke gi litt faen. Føler alle kvinner klarer å "ligge rundt". Men jeg får problemer. Hi

Jeg er sånn jeg og. Får lett følelser. Derfor må vi være enda litt mer kritisk på hvem vi slipper inn og ikke la oss utnytte. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er sånn jeg og. Får lett følelser. Derfor må vi være enda litt mer kritisk på hvem vi slipper inn og ikke la oss utnytte. 

Så godt å høre at vi er flere ❤️

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men det er vel fordi du egentlig ikke ønsker å ligge rundt, du er ikke ute etter bare sex, det er ikke det du ønsker. Du må ikke la de utnytte deg for sex i håp om at de vil noe mer, når de tydeligvis ikke er interessert i det.

Anonymkode: 4e58f...bdd

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men det er vel fordi du egentlig ikke ønsker å ligge rundt, du er ikke ute etter bare sex, det er ikke det du ønsker. Du må ikke la de utnytte deg for sex i håp om at de vil noe mer, når de tydeligvis ikke er interessert i det.

Anonymkode: 4e58f...bdd

Han jeg har møtt ville i utgangspunktet bli kjæreste med meg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...