Gå til innhold

Kan noen forklare meg hva disse mennene gjør?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor trenger du å lure på det? Om du ikke liker dem og oppførselen så dropper du dem. Det er ikke farlig å være aleine.

Anonymkode: 44901...62d

Han ene likte jeg godt, men merket raskt at han bare var intressert I sex. Har skrevet om han her inne.

Han andre har sagt ifra at det kun blir sex mellom oss.

Anonymkode: f8eaf...4a7

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Antakelig fordi du gir lite av deg selv da. Det ser man jo bare i dette innlegget. Knapt informasjon å gå etter men du ønsker en forklaring 

Anonymkode: add51...198

Jeg har kontakt med mange mennesker, men er kun de to som er sånn. 

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg lurer veldig. Har møtt to menn på kort tid. Begge har samme oppførsel.

I stede for å holde kontakten, være nysgjerrig... så tar de kontakt for å klage på at jeg er stille. 

Hvorfor? 

Da synes de at du er for stille da, det er faktisk helt lov uten at det må granskes i hjel.

Anonymkode: 4e58f...bdd

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Da synes de at du er for stille da, det er faktisk helt lov uten at det må granskes i hjel.

Det er greit det. Men føler at de vrir sin lite interesse over på meg. Hi

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er greit det. Men føler at de vrir sin lite interesse over på meg. Hi

Da vrir du din lite interesse over på de og da.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Da vrir du din lite interesse over på de og da.

Nei. Det er jo utifra hva de sier til meg. Reiser på fester hele tiden uten å involvere meg i livet sitt. Ikke ønsker å treffe meg fordi det ikke passer osv. Hi

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Nei. Det er jo utifra hva de sier til meg. Reiser på fester hele tiden uten å involvere meg i livet sitt. Ikke ønsker å treffe meg fordi det ikke passer osv. Hi

Jeg har ikke mye tid, men fant smutthull hele tiden til å treffe de. Men tilbake så passet det sjeldent. Også får jeg skylden for at jeg er stille.. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ekspander  

Jeg har ikke mye tid, men fant smutthull hele tiden til å treffe de. Men tilbake så passet det sjeldent. Også får jeg skylden for at jeg er stille.. 

Føler jeg blir dobbelt såret! De klager på meg.. mens det er de som ikke vil treffe meg. Bare når det passer for de. Når alt kommer til alt så er det de som viser meg at de ikke er skikkelig intressert 

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Føler jeg blir dobbelt såret! De klager på meg.. mens det er de som ikke vil treffe meg. Bare når det passer for de. Når alt kommer til alt så er det de som viser meg at de ikke er skikkelig intressert 

De er jo ikke interessert i det samme som deg uansett, hvorfor bruke tid på de,

Annonse

Begge er ute etter sex og ingen av dem ville ha sex ned deg på de aktuelle festene. Da var de ute etter noe annet/noen andre. Du er sikkert grei å ha når de ikke har noe annet å p**e på.

Stygg og hard sannhet.

Anonymkode: 1b41e...17f

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Begge er ute etter sex og ingen av dem ville ha sex ned deg på de aktuelle festene. Da var de ute etter noe annet/noen andre. Du er sikkert grei å ha når de ikke har noe annet å p**e på.

Stygg og hard sannhet.

Anonymkode: 1b41e...17f

Nettop. Er det jeg føler! Så hvorfor får jeg skylden for at forholdet ikke går fremover?  Og at jeg er stille ?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nettop. Er det jeg føler! Så hvorfor får jeg skylden for at forholdet ikke går fremover?  Og at jeg er stille ?

Fordi du er lett å manipulere og nå er begge redd for at du ikke lenger skal være tilgjengelig for sex når de vil. De skjønner at du vil gruble, få dårlig samvittighet og ønske å please dem for å ikke miste det falske håpet du tydeligvis bærer på.

Svar; Nå skjønner jeg ikke hva du mener, jeg ser etter noe seriøst og du har gjort det klart at du ikke ønsker det. Hvorfor skal jeg da ha ansvaret for å holde kontakten med deg? Vi ønsker jo ikke det samme?

Anonymkode: 13800...9de

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fordi du er lett å manipulere og nå er begge redd for at du ikke lenger skal være tilgjengelig for sex når de vil. De skjønner at du vil gruble, få dårlig samvittighet og ønske å please dem for å ikke miste det falske håpet du tydeligvis bærer på.

Svar; Nå skjønner jeg ikke hva du mener, jeg ser etter noe seriøst og du har gjort det klart at du ikke ønsker det. Hvorfor skal jeg da ha ansvaret for å holde kontakten med deg? Vi ønsker jo ikke det samme?

Dette, hi. Hilsen ei som har levd litt. 

Anonymkode: fe6a7...f87

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er så godt å få en forklaring! Takk! 

Det jeg har sagt til nå, er at "du er ikke intressert I meg!" Og får da til svar: "jo, jeg vil treffe deg!" Eller: "hæææ..jeg tar jo kontakt!"

Huff.. jeg får så vondt i magen. Alt knyter seg 😥  hi

Dette, hi. Hilsen ei som har levd litt. 

Takk for svar 

Da er vi ivertfal enig om at det faktisk er de som er problemet.. at de prøver å manipulere meg... er jo en grunn til at jeg blir stille.. får så dårlig magefølelse. hi

Jeg føler meg så jævlig dum ! De lever livet og jeg sitter igjen med en dårlig følelse... hadde det bra før jeg traff de, spesielt han ene.. Han som jeg faktisk har møtt og hatt sex med. Hi

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Du står helt fritt til å slutte å møte folk som sårer deg. Fins da tusenvis av andre der ute. 

Anonymkode: b7849...fdb

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor bryr du deg så veldig hva de mener ? De bruker degvsom dørmatte, og du lar dem. Bare slutt å svar dem, finn noen andre. Enkelt! Det er faktisk enkelt. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du står helt fritt til å slutte å møte folk som sårer deg. Fins da tusenvis av andre der ute. 

Ja, helt sant. Men det går inn på meg. Når de vrir det over på meg. Hvordan de/han behandler meg. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bryr du deg så veldig hva de mener ? De bruker degvsom dørmatte, og du lar dem. Bare slutt å svar dem, finn noen andre. Enkelt! Det er faktisk enkelt. 

Jeg er enig i at det burde vært enkelt. Men nå har det satt seg i magen min. Har skikkelig vondt. Prøvde å stå opp for meg selv... og jeg lot meg lure..igjen..

Jeg er enig i at det burde vært enkelt. Men nå har det satt seg i magen min. Har skikkelig vondt. Prøvde å stå opp for meg selv... og jeg lot meg lure..igjen..

Fra nå av er de luft for deg. Det gjør vondt den første tiden, men blir lettere og lettere for hver dag som går. Plutselig møter du en fantastisk fyr, han er der ute, og da blir alt helt annerledes. 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...