Gå til innhold

Når kan man klage på foodorabud?

Anbefalte innlegg

Bestilte i kveld på et sted som skulle ha 25 minutters leveringstid. Budet (som kjører bil eller motorsykkel) har nå reist dobbelt av distansen mellom oss og restauranten i feil retning, og om han ikke skal levere flere på veien tilbake, vil han være her med kald mat 40 minutter etter estimatet, og vi rekker kanskje ikke å spise før vi skal ut. Jeg skjønner at det er et estimat, men han bør jo ikke ta leveringer på et så stort område. Jeg finner ikke vilkår hos Foodora. Noen som vet?

Anonymkode: 576f0...10f

Fortsetter under...

Jeg sendte tilbake til foodora at jeg hadde mottatt kald mat. Da hadde sjåføren kjørt seg bort og det tok tid. Fikk gavekort på foodora som jeg kunne bruke en annen gang. Klagde ikke på sjåføren da, men at maten var kald. 

Anonymkode: 2f0f6...e99

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Bestilte i kveld på et sted som skulle ha 25 minutters leveringstid. Budet (som kjører bil eller motorsykkel) har nå reist dobbelt av distansen mellom oss og restauranten i feil retning, og om han ikke skal levere flere på veien tilbake, vil han være her med kald mat 40 minutter etter estimatet, og vi rekker kanskje ikke å spise før vi skal ut. Jeg skjønner at det er et estimat, men han bør jo ikke ta leveringer på et så stort område. Jeg finner ikke vilkår hos Foodora. Noen som vet?

Anonymkode: 576f0...10f

det er helt innafor og klage på det, jeg selv pleier ikke og bestille derfra siden det stadig vekker er feil så jeg buker heller wolt

men dere bør prøve og få tilbake pengene

Anonymkode: 13fc7...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...