Gå til innhold

Pepperkakedeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier å kjøpe på Rema eller Kiwi, begge deler pleier å være ok, men det er viktig å kjevle den tynn nok, steke lenge nok og la de ligge til de er ordentlig avkjølt og tørket litt før man legger dem i kakeboksen.

Anonymkode: cf363...c80

Nyåkers pepperkaker er dei beste, ingen grunn til å ete sekunda vare.

Å lage pepperkaker heime er meir aktivitet enn matauk slik eg ser det, det kan vere fint å lage pepperkakehus, hjerter med sløyfe i til å henge opp osv. Vilken som helst deig funkar.

Annonse

Hvorfor ikke lage selv? Den duften som sprer seg i huset når du koker opp sukker, sirup og krydder....ah!! DA lukter det jul! Fatter ikke at noe  gidder å kjøpe ferdig deig, er jo så lett å lage selv. Og pepperkakene blir omtrent 1 million ganger bedre når du baker av skikkelig deig.

Anonymkode: fbb67...ad7

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke lage selv? Den duften som sprer seg i huset når du koker opp sukker, sirup og krydder....ah!! DA lukter det jul! Fatter ikke at noe  gidder å kjøpe ferdig deig, er jo så lett å lage selv. Og pepperkakene blir omtrent 1 million ganger bedre når du baker av skikkelig deig.

Anonymkode: fbb67...ad7

jeg har andre ting og gjøre så har værken tid eller energi til og lage fra bunn  av, og jeg liker mer ferdig deig bedre og det gjør også samboer som jeg har tenkt og lage dem til

Anonymkode: 09c23...547

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...