Gå til innhold

Beste håndklær som ikke er for dyre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har fra Kid, veldig fornøyd med dem.

Men de er ganske dyre da 🙈

De pleier ha kampanje med halv pris på alle håndkler jevnt og trutt, vi har kjøpt på slike kampanjer. Regner med det kommer før jul, for det er jo fine julegaver også.

Gikk inn på nettsiden deres nå og ser de har en kampanje gående hvor du får 50% om du kjøper 2 stk...

https://www.kid.no/baderom/handklar-og-kluter/handhandklar/hotel-selection-handkle-mork-bla?v=20363115022&_gl=1*lmrb5u*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI-vCR4JrjiAMV5RaiAx3ZvxrsEAAYAiAAEgKnA_D_BwE

Anonymkode: f0923...56f

Vi har fra Jysk. De har holdt i mange år, men så vet jeg helt hva som kvalifiserer til å være et «godt» håndkle. Håndklær oppfører seg vel ganske likt uansett hvor de er kjøpt…?

Anonymkode: 91da8...f94

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi har fra Jysk. De har holdt i mange år, men så vet jeg helt hva som kvalifiserer til å være et «godt» håndkle. Håndklær oppfører seg vel ganske likt uansett hvor de er kjøpt…?

… vet jeg IKKE

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nja, ikke helt. Noen loer lenge og noen tørker en ikke skikkelig, de suger ikke til seg vann, bare skyver det på en måte. I tillegg er det stor forskjell på hvor myke de er/holder seg og generelt om de blir formløse og frynsete fort. 

Anonymkode: 4c039...e63

Annonse

Jeg har noen fra Turiform som er like gode etter 15 år, men jeg har også noen som er like gamle fra Kid, som sikkert kosta halvparten. De har også holdt seg myke og fine. Nå har jeg ikke tørketrommel, men tørker dem på stativ så de blir ikke så slitt. Tror det kanskje har litt å si. 

Annonse

Jeg har hatt fra Jysk (Kronborg-serien, i mellomskiktet sånn Jysk-prismessig) i mange år, de har holdt bra. Men Lexington er mye bedre. De har ordentlige salg innimellom, og da er ikke prisen så verst.

Anonymkode: d5470...c47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...