Gå til innhold

Fortsatt kløe etter canesten-kur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan hende du fortsatt har sopp, selv om det verste er borte. 

Du kan evt prøve Diflucan (reseptfri pille) og se om det hjelper.

Og det kan hende det er andre årsaker til at du klør. Det hender at soppinfeksjoner fører til irritasjon og utløser en slags "smertesirkel" i underlivet, noen ganger diagnostisert som vestibulitt. Jeg har hatt det (og blitt bra igjen, selv om det typisk er en kronisk og langvarig smertetilstand). 

I ditt tilfelle ville jeg ikke vært bekymret for noe sånt ennå, men det er viktig at smerten ikke "setter seg". Gå med luftige klær, unngå behandlinger som virker smertefulle og irriterende og vent med sex til det ikke gjør vondt lenger. 

Anonymkode: deede...c03

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Utfloden forsvant, men det er fortsatt sårt og klør der nede. Ingen rar lukt. Tror ikke helt på kjønnssykdommer, siden det har vært 8 mnder siden det har blitt noe på meg. Kan man få eksem av canesten, tro?

Anonymkode: a0a73...17b

Kan vær du bare trenger en kur med melkesyre bakterier vagitorier, kjøpes på apoteket!

Diflucan er ikke i håndkjøp for tiden, bare på resept, men det er et legemiddel som en ikke bør bruke uten at det faktisk er sopp og at de lokale kremer/vagitorier ikke hjelper.

Kan i tillegg bruke intim olje

Anonymkode: c87dc...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...