Gå til innhold

Hva veier du som er 170-172 cm høy….?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse trådene får alltid overvekt (😀) av svar fra kvinner som er lettere enn snittet. Jeg vet ikke hva som er psykologien bak, men kanskje en har lavere terskel for å dele vekten sin når en vet at den er «vel innafor». En vil jo få respons selv om en er anonym.

For trådstartere som poster fordi de tenker på egen vekt på en eller annen måte er det nok ikke så bra.

Anonymkode: a5adc...bdb

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Disse trådene får alltid overvekt (😀) av svar fra kvinner som er lettere enn snittet. Jeg vet ikke hva som er psykologien bak, men kanskje en har lavere terskel for å dele vekten sin når en vet at den er «vel innafor». En vil jo få respons selv om en er anonym.

For trådstartere som poster fordi de tenker på egen vekt på en eller annen måte er det nok ikke så bra.

Jeg er normalvektig i henhold til bmi altså om du henviste til meg som er eneste som har svart 😂 

Anonymkode: 8f51a...b48

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er normalvektig i henhold til bmi altså om du henviste til meg som er eneste som har svart 😂 

Jeg henviser ikke til deg, men til hvordan slike tråder vanligvis utvikler seg. Merkelig at det skulle være vanskelig å forstå.

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg henviser ikke til deg, men til hvordan slike tråder vanligvis utvikler seg. Merkelig at det skulle være vanskelig å forstå.

Du høres skikkelig hyggelig ut 😆

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er hyggelig og empatisk, derfor klarer jeg  å se forbi den eventuelle tilfredstillelsen jeg kunne fått av å dele informasjon om meg selv som kan trigge andres potensielt livstruende sykdom. Kanskje TS her ikke har slike utfordringer, men andre lesere av tråden har gjerne det. Om man lurer på hva som er gjennomsnitts KMI for kvinner i Norge så finnes det tall på det offentlig tilgjengelig. Gjennomsnittet er forresten ikke 19, men det er det ofte i disse trådene.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er hyggelig og empatisk, derfor klarer jeg  å se forbi den eventuelle tilfredstillelsen jeg kunne fått av å dele informasjon om meg selv som kan trigge andres potensielt livstruende sykdom. Kanskje TS her ikke har slike utfordringer, men andre lesere av tråden har gjerne det. Om man lurer på hva som er gjennomsnitts KMI for kvinner i Norge så finnes det tall på det offentlig tilgjengelig. Gjennomsnittet er forresten ikke 19, men det er det ofte i disse trådene.

Støtter denne! 

Anonymkode: 585f6...62e

172 cm, veier mellom 73 og 76 litt etter syklus og årstid (går alltid ned litt før sommer og opp litt om vinter) 

Litt mer enn ønskelig, men har etter mange år med optimisme 1. januar, innsett at den mest gunstige tilnærmingen er å ha et relativt sunt kosthold og kontinuerlig trening for å beholde vekta. Med andre ord, målet er å ikke gå opp. Blitt for gammal til å leve et liv med evig kamp mot vekta bare for syns skyld. Gleden av å gi mer faen kom med 40-årene. 

Anonymkode: b91fd...b25

Annonse

170 cm høy og akkurat nå 65 kg. Var nede på 63-tallet i begynnelsen av året etter at jeg gikk ned fra 73 i løpet av 2023, men det har krøpet litt opp i høst. Skal stramme inn igjen nå og gå ned på 63kg. 

Anonymkode: 406f2...18c

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hun har forøvrig rett, trådene arter ofte slik av en eller annen grunn. Og man er ikke mindre hyggelig for at man gjør oppmerksom på slikt. Da er det mindre hyggelig å svare med slike hersketeknikker som du gjør.

Anonymkode: 6fbf7...9c6

60kg. Ser best ut rundt 58. Har for første gang i livet startet å trene så håper jeg går opp i muskelmasse og vekt, men at magevalken blir litt mindre og armer strammere. Jeg er for tynn og hengslete. 

Anonymkode: c665b...413

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...