Gå til innhold

Venninne virket ikke interessert i at vi skal dra på Egersund juleby sammen i år :(

Anbefalte innlegg

Har spurt henne om vi skulle tenkt oss der i år, aldri vert der. Hun og kjæresten hennes drar der vert år etter de ble sammen, blir ca 1 times tog tur om vi skulle ha gått dit men koselig. Hun sa hun vet ikke siden hun allerede har planlagt å dra dit med kjæresten i år så vi kunne heller dra til vinterland i våres by oss 2 sammen i stedet, var hennes svar, hadde det vert meg hadde jeg spurt om hun ville blitt med om det var motsatt men jaja. Jeg har møtt kjæresten hennes og grei fyr! Men jeg vil jo ikke heller mase meg ved å henge meg på dem heller, kjæresten hennes kjører så de kjører dit. Åårh har så lyst men ingen som vil være med😭  prøvd på sånn facebook gruppe som heter hey girl eller noe men heller ingen🥲

Anonymkode: 0ed55...354

Fortsetter under...

Om de to har laget seg en tradisjon med "date-night" dit kan du selvfølgelig ikke bli med. Da blir du femte hjulet på vogna og det ønsker hverken du eller hun.

Anonymkode: c4bd4...a54

Så utrolig dårlig gjort av deg å sette henne i denne ubehagelige situasjonen ved å spørre. Hvorfor i alle dager mener du det er greit å presse deg på deres planer? De ønsker selvsagt å reise dit som et par, og kun fokusere på hverandre!

Anonymkode: 4267d...94b

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har spurt henne om vi skulle tenkt oss der i år, aldri vert der. Hun og kjæresten hennes drar der vert år etter de ble sammen, blir ca 1 times tog tur om vi skulle ha gått dit men koselig. Hun sa hun vet ikke siden hun allerede har planlagt å dra dit med kjæresten i år så vi kunne heller dra til vinterland i våres by oss 2 sammen i stedet, var hennes svar, hadde det vert meg hadde jeg spurt om hun ville blitt med om det var motsatt men jaja. Jeg har møtt kjæresten hennes og grei fyr! Men jeg vil jo ikke heller mase meg ved å henge meg på dem heller, kjæresten hennes kjører så de kjører dit. Åårh har så lyst men ingen som vil være med😭  prøvd på sånn facebook gruppe som heter hey girl eller noe men heller ingen🥲

Hvorfor spør du venninna di om dette, når du vet at hun går dit med kjæresten hvert år?

Anonymkode: f828b...66b

Jeg hadde ikke satt pris på om en veninne maste seg til å bli med på dette om det hadde vært en ting jeg gjorde med kjæresten.  Vi trenger kjærestetid og tradisjonene er viktige i en ellers hektisk hverdag. Så om noen maste om å bli med på slikt så hadde jeg sagt nei. 

Anonymkode: 7298f...ac4

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Kan du ikke dra til alene da?

Anonymkode: e9ecd...3b6

Hvorfor får jeg en følelse på om dette ble skrevet motsatt så hadde ts fått mye pes for å ikke inkludere venninnen sin med på det? Og at mange er ensomme😂

Nei ts dere kan finne på noe annet. Hun sa jo at dere kan dra på julebyen nærme dere? 

Anonymkode: fa98f...6f4

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor får jeg en følelse på om dette ble skrevet motsatt så hadde ts fått mye pes for å ikke inkludere venninnen sin med på det? Og at mange er ensomme😂

Nei ts dere kan finne på noe annet. Hun sa jo at dere kan dra på julebyen nærme dere? 

Anonymkode: fa98f...6f4

Haha, sant. Forumet i et nøtteskall. Ta hi!

Anonymkode: 979ab...2a2

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Haha, sant. Forumet i et nøtteskall. Ta hi!

Hvem tar hi? Hun får klare svar, med forklaring, på spørsmålet sitt. 

Anonymkode: e563e...9cc

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvem tar hi? Hun får klare svar, med forklaring, på spørsmålet sitt. 

Mange. Det er en greie her inne å motsi trådstarter uansett. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nei, det er det ikke.

Anonymkode: f828b...66b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer ikke. Hi får ofte gode svar. 

Hva vil du svare hi i denne tråden da? Eller vil du bare klage på andre?

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Selvsagt er hun ikke interessert, da hadde hun i såfall bedt deg med. 

Tull. Jeg ville også sagt nei til min aller beste venninne og søster. 

Anonymkode: fd1bd...6c3

Anonym bruker skrev (På 13.11.2024 den 16.19):

Aaah slitsomt med så mye skrivefeil, er du klar over det selv? Om du er i jobb osv så må du bli mer obs på dette. 

Ellers kan jeg skjønne at du nok kjenner deg ensom, prøv jobb mot et større nettverk, kanske får du deg egen kjæreste og kan dra dit med ham/henne neste år😊🎄

Anonymkode: 5d0f4...b07

Selvsagt er hun ikke interessert i det. Hun vil på tur dit med kjæresten. Bare de to. Helt normalt det altså.

Du kan gå alene. Er vel ikke sånn at du må ha noen å snakke med mens du går der?

Anonymkode: a24a3...cbe

Eneste grunnen til at du vil dra dit er at du vet at pleier å dra dit med kjæresten sin. Finn et annet julemarked dere kan dra på, det er flust av dem.

Anonymkode: 4267d...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...