Gå til innhold

Dere som har playstation

Anbefalte innlegg

Sønnen min ønsker seg playstation til jul. Vi kan få en lite brukt playstation 4 til 1000 kr, uten spill. 

Hvordan er det med ps4 vs ps5 nå. Ps5 er dyr, og sønnen min er ingen stor gamer enda.

Den uten spill, kan vi laste ned/kjøpe spill på nett eller er det best å kjøpe fysisk spill?

Takk for svar, hilsen mor som ikke kan dette.

Anonymkode: 30dae...b90

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450847-dere-som-har-playstation/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grafikk og spillopplevelse er ikke like viktig for en som aldri har eid en playstation som en som går fra 4 til 5. 

Er 1000 kr virkelig dyrt? Ser de er dyrere på finn, og dette er fetteren hans sin og den vet jeg er behandlet bra og som ny.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Grafikk og spillopplevelse er ikke like viktig for en som aldri har eid en playstation som en som går fra 4 til 5. 

Er 1000 kr virkelig dyrt? Ser de er dyrere på finn, og dette er fetteren hans sin og den vet jeg behandlet bra og som ny.

Det er ikke dyrt. Min brukte ps4 til han var 15 år.

Anonymkode: 14cf9...f11

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sønnen min ønsker seg playstation til jul. Vi kan få en lite brukt playstation 4 til 1000 kr, uten spill. 

Hvordan er det med ps4 vs ps5 nå. Ps5 er dyr, og sønnen min er ingen stor gamer enda.

Den uten spill, kan vi laste ned/kjøpe spill på nett eller er det best å kjøpe fysisk spill?

Takk for svar, hilsen mor som ikke kan dette.

Vi har noen spill fysisk, fordelen er at man kan selge spillene igjen, og de fyller ikke opp konsollen like mye. Men blir mest nedlastinger, men da er den ofte full så noe må fjernes. 

Anonymkode: 0c987...6ea

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Vi har noen spill fysisk, fordelen er at man kan selge spillene igjen, og de fyller ikke opp konsollen like mye. Men blir mest nedlastinger, men da er den ofte full så noe må fjernes. 

Anonymkode: 0c987...6ea

Ja det må man jo tenke på. Man kan vel både kjøpe online og fysisk med 4ern?

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

1000 for ps4 er IKKE dyrt. Bare ta en rask titt på Finn så ligger de der langt dyrere.

Ps4 er mer enn bra nok for en fersk gamer. Min 18 åring har brukt ps4 inntil nylig. 

Anonymkode: 8447d...982

Ja det var dette jeg også så. Veldig mange ligget ute til en veldig mye høyere pris. Denne vet jeg i tillegg at er behandlet bra og ikke er noe feil med 🙂

Så bra! Da er den i hvert fall mer enn bra nok for min helt ferske gamer på 10 år👍

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ja det var dette jeg også så. Veldig mange ligget ute til en veldig mye høyere pris. Denne vet jeg i tillegg at er behandlet bra og ikke er noe feil med 🙂

Så bra! Da er den i hvert fall mer enn bra nok for min helt ferske gamer på 10 år👍

Signerer dette. Ps4 bruker min 14 og 17 åring og ingen av de klager. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi kjøper kun på nett, har ikke noe behov for muligheten til fysiske spill. 

Ps4 vs ps5 er virkelig Skoda vs Jaguar når det kommer til grafikk og spillopplevelse. 

Tusen kr for brukt ps4 er dyrt.

Anonymkode: c3ee0...dab

Nei det er det ikke

Anonymkode: db364...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...