Gå til innhold

Skyldes dette usikkerhet eller selvsentrertthet

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Er du sikker på at det er ham det egentlig er noe i veien med? Han irriterer deg, men det er du som kan styre din egen irritasjon. 

Anonymkode: 0da82...cd1

Neida, det er jo selvsagt meg det er noe galt med når han ikke virker😅

Anonymkode: 3b24f...fa7

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Neida, det er jo selvsagt meg det er noe galt med når han ikke virker😅

Mannen min er også ganske morsom. Hans ide av å «lage» middag er å koke gulrøtter, koke poteter/pasta og steke et eller annet ferdigpreparert fra butikken, som Gilde ferdige kjøttkaker eller karbonader. Når han spør om jeg likte maten, og jeg svarer at jeg «ikke er så glad i ferdigkjøttkaker» så tar han det som en personlig fornærmelse. Som om det er han som har laget kjøttkakene 🤣

Anonymkode: fc2e8...7a8

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mannen min er også ganske morsom. Hans ide av å «lage» middag er å koke gulrøtter, koke poteter/pasta og steke et eller annet ferdigpreparert fra butikken, som Gilde ferdige kjøttkaker eller karbonader. Når han spør om jeg likte maten, og jeg svarer at jeg «ikke er så glad i ferdigkjøttkaker» så tar han det som en personlig fornærmelse. Som om det er han som har laget kjøttkakene 🤣

Anonymkode: fc2e8...7a8

Da er din hakket bedre enn min. Min orker ikke lage grønnsaker så det er kun pasta og helst stekte pølser. Hadde han kokt gulerøtter kunne jeg da i der minste spist dem. Min lager kun sånn barnemat for det er jo bare det barna liker mener han. Pussig da at de spiser voksenmat når jeg lager det.

Men altså, ble disse mennene deres ubrukelige over natten? Eller var det ikke så nøye at de var ubrukelige før? Du kan jo umulig ha bodd sammen med en mann over flere år og nå først å finne ut at han ikke kan lage mat og at det er en dealbreaker for deg? 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Men altså, ble disse mennene deres ubrukelige over natten? Eller var det ikke så nøye at de var ubrukelige før? Du kan jo umulig ha bodd sammen med en mann over flere år og nå først å finne ut at han ikke kan lage mat og at det er en dealbreaker for deg? 

Det kom snikende. Og det er det at det ballet på seg som er problemet. Ubrukelig på ett område takler man, men når det utvides til omtrent alt, da renner det over for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...