Gå til innhold

Jeg har skrevet om en mann som først ville bli kjæreste

Anbefalte innlegg

Som så bare ville ha sex. Nå vet jeg ikke hvor vi står. Blir så usikker på han. Han er ganske sjalu og jeg vil egentlig gå videre, (fordi det er vondt egentlig.) Men er redd han skal oppdage det 😬

Kan dere komme med konkrete råd? Skal jeg spørre han om han vil treffe meg igjen?  Eller om vi er ferdig? Jeg vil jo innerst inne treffe han...men..

Anonymkode: 936ce...6b1

Fortsetter under...

Du har ikke lyst til å treffe HAM.  Du har lyst til å treffe den mannen du trodde han var.  Den mannen eksisterer ikke.  

Gå videre.  Han har lurt deg.  

Om noen er klare på at det bare er sex de vil ha så er det annerledes, men denne mannen lurte deg.  

Det gjør vondt men det går over.  Lykke til videre!  Neste gang du treffer en mann så venter du litt lengre med å ha sex.  

Anonymkode: 7763a...378

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Som så bare ville ha sex. Nå vet jeg ikke hvor vi står. Blir så usikker på han. Han er ganske sjalu og jeg vil egentlig gå videre, (fordi det er vondt egentlig.) Men er redd han skal oppdage det 😬

Kan dere komme med konkrete råd? Skal jeg spørre han om han vil treffe meg igjen?  Eller om vi er ferdig? Jeg vil jo innerst inne treffe han...men..

Du vil egentlig gå videre, men du vil innerst inne treffe han.....?

Gå videre, ikke kontakt han.

Anonymkode: 91a87...07c

Kjæreste/mann er litt som å spille blackjack (tjueett). Hånden en er tildelt kan se dårlig ut, så trekker en et kort til så viser det seg at det ble en god hånd likevel ("kysse frosken"). Men hånden kan også se god ut, bare ett kort til, men så sprekker det og hånden er ikke spillbar. Det er et enormt sjansespill det der med kjærlighet, for kvinner, altså. Menn har det mye enklere!

Anonymkode: 6c7ac...d81

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du har ikke lyst til å treffe HAM.  Du har lyst til å treffe den mannen du trodde han var.  Den mannen eksisterer ikke.  

Gå videre.  Han har lurt deg.  

Om noen er klare på at det bare er sex de vil ha så er det annerledes, men denne mannen lurte deg.  

Det gjør vondt men det går over.  Lykke til videre!  Neste gang du treffer en mann så venter du litt lengre med å ha sex.  

Anonymkode: 7763a...378

Ja. Føler meg lurt ! Der sa du det!

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Du vil egentlig gå videre, men du vil innerst inne treffe han.....?

Gå videre, ikke kontakt han.

Takk for råd. Jeg blokkerte han. Men da ble han gal. Nå føler jeg at han har makt over meg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Kjæreste/mann er litt som å spille blackjack (tjueett). Hånden en er tildelt kan se dårlig ut, så trekker en et kort til så viser det seg at det ble en god hånd likevel ("kysse frosken"). Men hånden kan også se god ut, bare ett kort til, men så sprekker det og hånden er ikke spillbar. Det er et enormt sjansespill det der med kjærlighet, for kvinner, altså. Menn har det mye enklere!

Hvorfor er det så mye enklere for menn?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk for råd. Jeg blokkerte han. Men da ble han gal. Nå føler jeg at han har makt over meg. 

Ble gal? Hva gjorde han?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det så mye enklere for menn?

Menn er ikke redde kvinner. En kvinne kan ikke føles truende for en mann. Omvendt er det fort gjort at en mann føles creepy. Jeg har aldri aldri aldri hørt en mann si at en kvinne er creepy.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ble gal? Hva gjorde han?

Tok kontakt med meg på sms og sa at det var dårlig gjort at jeg blokkerte han på snap. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Bare slutt å svar han. Han bør gal? Han der vil du ikke være sammen med. 

Går du tilbake til det der... så blir gravid, ødelegger livet til deg og barna. 

Bruk hjernen, ikke hjertet. Du har alle her inne som backer deg. ❤️ 

Ikke svar han.  Han roer seg med tiden. 

Anonymkode: d6673...e6f

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Bare slutt å svar han. Han bør gal? Han der vil du ikke være sammen med. 

Går du tilbake til det der... så blir gravid, ødelegger livet til deg og barna. 

Bruk hjernen, ikke hjertet. Du har alle her inne som backer deg. ❤️ 

Ikke svar han.  Han roer seg med tiden. 

Tusen takk ❤️🥰

Annonse

Dette høres ut som en mann du bør kutte kontakten med, og det fort! Hvis han oppfører seg sånn før dere er blitt sammen til og med, kan du bare forestille deg hvordan forholdet blir.....

Anonymkode: febba...711

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Var ikke bare det. Vil ikke utlevere mer

Da kutter du han selvsagt ut, dette har du jo fått råd om mange ganger tidligere og.

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Dette høres ut som en mann du bør kutte kontakten med, og det fort! Hvis han oppfører seg sånn før dere er blitt sammen til og med, kan du bare forestille deg hvordan forholdet blir.....

Anonymkode: febba...711

Jeg føler meg bare REDD. redd for hva han skal finne på. Han har nakenbilder av meg osv. Som han har tatt. Har bedt han slette de. Gutt tydelig beskjed. Men han gjør det ikke. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Da kutter du han selvsagt ut, dette har du jo fått råd om mange ganger tidligere og.

Ja. Men er egentlig litt redd.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg føler meg bare REDD. redd for hva han skal finne på. Han har nakenbilder av meg osv. Som han har tatt. Har bedt han slette de. Gutt tydelig beskjed. Men han gjør det ikke. 

Ikke snakk mer om bildene, eventuelt si at hvis de kommer ut,  så anmelder du han. 

Hvis du viser han at du er redd for at han skal spre de, så bruker han det mot deg. Du må gi han 0 energi. 

Redd hva han skal finne på? Hold deg langt unna han. Ikke gi lyd fra deg. Ligg lavt en uke,  la tiden gå. Vær med venner hjemme. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da går du til POLITIET i morgen!!!

Han beholder nakenbilder av deg og beholder dem for å true deg mer indirekte. Han sier og gjør tydeligvis også andre ting som gjør deg redd.

Det han gjør mot deg er ulovlig - og han kan være farlig.

Ikke si noe til ham, bare kontakt politiet i morgen og be dem om hjelp til å sikre at han ikke kan spre nakenbildene av deg som han nekter å slette.

Du kan også søke politiet om besøks- og kontaktforbud.

Du er garantert ikke den første han gjør dette med. Han lot som om han ville være kjæreste med deg, hadde sex med deg og tok nakenbilder av deg - for så å si at han ikke vil ha annet enn sex av deg, og nekter å slette nakenbildene. Det er utpressing for å få sex - og altså straffbart!

Politiet i morgen!

Anonymkode: 94061...246

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ikke snakk mer om bildene, eventuelt si at hvis de kommer ut,  så anmelder du han. 

Hvis du viser han at du er redd for at han skal spre de, så bruker han det mot deg. Du må gi han 0 energi. 

Redd hva han skal finne på? Hold deg langt unna han. Ikke gi lyd fra deg. Ligg lavt en uke,  la tiden gå. Vær med venner hjemme. 

Takk for råd ❤️

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Da går du til POLITIET i morgen!!!

Han beholder nakenbilder av deg og beholder dem for å true deg mer indirekte. Han sier og gjør tydeligvis også andre ting som gjør deg redd.

Det han gjør mot deg er ulovlig - og han kan være farlig.

Ikke si noe til ham, bare kontakt politiet i morgen og be dem om hjelp til å sikre at han ikke kan spre nakenbildene av deg som han nekter å slette.

Du kan også søke politiet om besøks- og kontaktforbud.

Du er garantert ikke den første han gjør dette med. Han lot som om han ville være kjæreste med deg, hadde sex med deg og tok nakenbilder av deg - for så å si at han ikke vil ha annet enn sex av deg, og nekter å slette nakenbildene. Det er utpressing for å få sex - og altså straffbart!

Politiet i morgen!

Anonymkode: 94061...246

Ja, det er måten han snakker til meg på. Hva han spør om. Osv. Jeg har ikke klart å spise nesten på flere dager.  Men er det ikke overdrivelse å kontakte politiet? 

Ja, han har nok gjort dette med flere. Fordi han har fortalt til meg at han aldri får seg kjæreste og det er synd I han osv. Han har møtt mange! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...