Gå til innhold

Klær, vekt og str, gir opp

Anbefalte innlegg

Jeg har ventet og ventet med å kjøpe nye klær fordi jeg ville gå ned babyvekten fra siste barn. I sommer hadde det gått 10 år så jeg ga opp og kjøpte masse nye klær. Nå har jeg selvsagt rast ned i vekt, 12 kg så langt og de nye klærne ser litt for store ut allerede. Jeg tenkte å surfe på ned i vekt bølgen og håper på 10 kg ned til. 

Vil noe av klærne da kunne brukes? 20 kg ned? Jeg er bare 162 høy, så vekten er jo komprimert på liten kropp også. 

Anonymkode: 115cf...5a6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144450842-kl%C3%A6r-vekt-og-str-gir-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 kg forskjell er så mye at jeg tror ikke klærne vil passe lenger, særlig bukser vil nok bli for vide og sitte feil. Gensere og t-skjorter kan sikkert brukes, men de blir mer oversized. Men du må nok regne med å bytte ut det meste av garderoben hvis vekten endrer seg så mye som 20 kg.

Anonymkode: fa5c3...79b

10 kg ned kan gå uten å bytte garderobe, men derfra må man kjøpe en del nytt.

Jeg har gått ned 13 kg nå og måtte ned to størrelser i bukser, og jakkene har blitt ganske vide rundt kroppen. T-skjortene kan jo brukes, men særlig elegant er det jo ikke, og mye av vitsen med å gå ned i vekt blir jo borte når man ser så bumsete ut...

Anonymkode: b5224...69a

Jeg raste ned 30 kilo på veldig kort tid og det var igrunn ingenting jeg kunne bruke. Overdelene kunne heller ikke brukes for V halsen ble plutselig alt for stor og de små puppene jeg hadde igjen ramla nesten ut. 
Nå kunne jeg stjele mange av ungenes klær, så hadde jeg måtte kjøpe alt nytt hadde jeg nok brukt noe.jeg hadde ikke godt av å gå ned så mange kilo heller, så derfor kjøpte jeg meg minimalt nytt i starten. Men skjønte etterhvert jeg måtte for jeg følte meg ikke helt vel i alle klærne jeg stjal av ungene. Fargene var ikke helt meg selv om det meste var veldig normale klær. Så jeg kjøpte klærsom ungene kunne arve av meg, som var litt like deres men litt mer meg også. 

Mamma gikk ned tyve kilo og det var bare buksene hun måtte bytte ut. Overdelene gikk helt fint å bruke enda. Vi har veldig ulik klesstil, så det har nok mye å si. 

Anonymkode: 32caf...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...