Gå til innhold

Har du noe elektronisk utstyr som er gammelt, eller fornyer du det etterhvert, selv om det kanskje ikke er nødvendig?

Anbefalte innlegg

Hva er det eldste du har?

Min eldste er mikrobølgeovnen min, den arvet jeg i 1999, den var nok et par år gammel da, så minst 27 år nå, fungerer som bare det fremdeles.

Mamma har vaskemaskin og opppvaskmaskin som begge er over 40 år gamle.

Anonymkode: 398b9...96d

Fortsetter under...

Jeg har tørketrommel som er over 30 år. Den er ikke ofte i bruk, men fungerer helt fint. 

Vi er ikke opptatt av å ha det nyeste nye og skifter ikke ut ting før de blir ødelagte eller utdaterte. 

Bytta ut en over 30 år gammal frysar i fjor. Har eit kjøleskap som er godt over 20 år og tørketrommelen er 15 år gammal.

Har vel ein støvsugar på 20 år også, men den er ikkje mykje i bruk, då vi har sentralstøvsugar og robot. Mest til å støvsuge bilane.

Ellers er det jo mykje rart på kjøkkenet, vil tru eggkokaren, vaffeljernet, handmiksaren m.m. har god ansiennitet utan at eg veit nøyaktig.

Moccamasteren er i alle fall 20 år pluss, og får kome ut av skapet når vi har mange gjestar. Altetnativt kan vi jo kjøpe oss kølappmaskin og plassere ved kaffimaskina 🤣

Bytter ikke ut noe før det går i stykker. Sist var det vaskemaskin som var 17 år gammel. Nå ser det ut som TVen er neste ut, da det var tofarget skjerm på den. Håper den varer til Black friday

Anonymkode: 7898d...0e7

Jeg bytter ikke ut før det er nødvendig 

Fikk ny kjøkkenmaskin til bursdagen min i sommer, den jeg da kjørte på søpla var nærmere 20 år gammel og hadde blitt veldig skraklete og sidrumpa. 

Anonymkode: 989d4...0b5

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bytter ikke ut før det er nødvendig 

Fikk ny kjøkkenmaskin til bursdagen min i sommer, den jeg da kjørte på søpla var nærmere 20 år gammel og hadde blitt veldig skraklete og sidrumpa. 

Glemte den lille håndholdte mikseren, den arvet vi da svigermor døde for 3 år siden. Aner ikke hvor gammel den er.

Jeg har en avansert kalkulator som er over 30 år gammel. Ikke bare det, men den er fremdeles i salg, nøyaktig den samme.  Den kostet like under 1000 kroner når jeg kjøpte den. Nå koster den akkurat det samme. Fant den til kr 900.

Anonymkode: 39547...cdd

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Tror mange her glemmer hvor ofte de bytter telefonene sine 😅

Anonymkode: c3edb...4ba

Bytter mobilen når den dør. Tror ikke jeg noen gang har kjøpt ny mobil før den gamle var helt ødelagt. Men sjeldent dagens mobiler varer mer enn 4-5 år da. Det vil si at den jeg har nå, synger nok på siste verset. Er vel 4,5 år gammel. 

Anonymkode: 97a3c...c83

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en avansert kalkulator som er over 30 år gammel. Ikke bare det, men den er fremdeles i salg, nøyaktig den samme.  Den kostet like under 1000 kroner når jeg kjøpte den. Nå koster den akkurat det samme. Fant den til kr 900.

Anonymkode: 39547...cdd

Den gamle casioen er framleis å finne i huset. Kjempefancy 1999, med tre fargar i displayet. 

Dei som verkeleg ikkje leika matematikk hadde kalkulator frå Texas som kosta det dobbelte. Argare kalkulator var ikkje å få. Tru om matte hadde vore lettare med den?

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De fleste voksne bytter vel ikke telefon før det er nødvendig?

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjøpte min første smartelefon i fjor, så det gjelder i hvert fall ikke meg 😁

Hi

Anonymkode: 398b9...96d

Vi bytter når noe går i stykker, og det ikke er økonomisk fornuftig å fikse det fremfor å kjøpe nytt. 
I sommer røk både vaskemaskin (20 år) og gressklipper (17 år), så nå er jeg usikker på hva som er eldst her hjemme😅

Anonymkode: 42233...7e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...