Gå til innhold

Noen som har inspirasjon til stue? Sofa mot sofa, eller sofa mot to lenestoler

Anbefalte innlegg

Håper noen forstår. Men feks 2 stk 2 eller 3 setere, altså 2 like sofaer som står mot hverandre med sofabord mellom. Eller en 2/3 seter med to lenestoler på andre siden av bordet. Kan også fungere med 4 lenestoler, dvs 2 stk mot hverandre på hver side av sofabord.

Lenestoler evt slike 1-setermoduler. Finner ikke noe når jeg googler. 

Anonymkode: fd94d...75b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Alltid sofa som er lang nok til å ligge på og sitteplasser i 90 graders vinkel. Det er hyggeligere å snakke med noen man ikke må se rett på.

Anonymkode: 4bb6a...4df

Jeg er litt uenig der. Jeg synes det er slitsomt med vinkel, fordi jeg får vondt i nakken av å sitte vridd og snakke.

Jeg ville personlig valgt enten to tre-seter eller en tre-seter og to stoler. Ser etter møbler selv, og har vært hos både Bohus og Møbelringen de siste dagene. De hadde så mange fine utstillinger nå, og der kan du sikkert få litt inspirasjon.

Anonymkode: 4b6d9...276

Hvis du har stor stue hvor alle møbler står i senter med «luft» på alle kanter, og ikke dyttes inntil vegger, er det pent med sofa mot sofa. 

Må man dytte sofa inntil veggen liker jeg best lenestoler på motsatt side. 

Enig i at det ikke er ideelt å «snakke i vinkel». Møbler plassert i vinkel eller rundt tv er for tv-stue. Møbler plassert ovenfor hverandre er for «penstue». 

Anonymkode: 5068e...321

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg er litt uenig der. Jeg synes det er slitsomt med vinkel, fordi jeg får vondt i nakken av å sitte vridd og snakke.

Jeg ville personlig valgt enten to tre-seter eller en tre-seter og to stoler. Ser etter møbler selv, og har vært hos både Bohus og Møbelringen de siste dagene. De hadde så mange fine utstillinger nå, og der kan du sikkert få litt inspirasjon.

Anonymkode: 4b6d9...276

Takk, det kan jeg sjekke 🙂

Anonymkode: fd94d...75b

Jeg ville valgt to tresetere, så begge kan ligges på.

Ellers enig i at du må ta turen til møbelbutikkene, mye inspirasjon der, og en sofa må prøves så du vet den er god å sitte i.

Anonymkode: f6496...cf4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...